اندروید ۱۲ گو ادیشن با بهبود در عملکرد و سرعت بیشتر از راه می رسد

تنها چند ماه پس از معرفی اندروید 12 توسط گوگل و تجهیز آن توسط برخی گوشی های مطرح اکنون اندروید دوازده گو ادیشن نیز معرفی شده است. قرار است در سال آینده این سیستم عامل برای گوشی های اقتصادی مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از […]

تنها چند ماه پس از معرفی اندروید 12 توسط گوگل و تجهیز آن توسط برخی گوشی های مطرح اکنون اندروید دوازده گو ادیشن نیز معرفی شده است. قرار است در سال آینده این سیستم عامل برای گوشی های اقتصادی مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گوگل، سیستم عامل جدید شامل ۳۰ درصد افزایش عملکرد گوشی‌های هوشمند خواهد شد و همچنین نسبت به نسخه قبلی یعنی اندروید ۱۱ گو ادیشن نیز افزایش ۲۰ درصدی عملکرد خواهد داشت. از قابلیت‌های سیستم‌عامل جدید می‌توان به نمایش انیمیشن ها به صورت روان تر نسبت به قبل اشاره کرد.

به گفته گوگل این  سیستم ‌عامل برای گوشی های اقتصادی توسعه داده شده است. به طوری که به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز نخواهد داشت. از مهم ترین قابلیت جدید در اندروید 12 گو ادیشن هایبرنیت کردن اپ هایی است که استفاده چندانی از آن ها نخواهد شد. بدین ترتیب علاوه بر فضای بیشتر شاهد افزایش شارژدهی باتری و فضای ذخیره سازی خواهیم بود.

اپ Files Go در این سیستم عامل به کاربران کمک خواهد کرد تا فایل ها را حذف کرده و علاوه بر آن به مدت ۳۰ روز زمان برای بازیابی آن داشته باشند. قابلیت Nearby Share نیز پس از به روز رسانی می‌تواند با انتقال app ها بین دستگاه ها باعث صرفه جویی در مصرف دیتا شود. شورتکات جدید در رابط کاربری نیز امکان ترجمه سریع یک صفحه از وب سایت را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

گوگل در نسخه جدید قابلیت های امنیتی را برای حفظ حریم خصوصی نیز بهبود بخشیده است. داشبورد حریم خصوصی در این نسخه به کاربر اجازه می‌دهد تا به مجوز های اپ دسترسی داشته و حتی آنها را غیرفعال کند. یک نشانگر حریم خصوصی نیز در استاتوس بار قرار داده شده که با کمک آن می توان از استفاده دوربین و میکروفون گوشی توسط اپهای مختلف با خبر شد. گوگل قصد دارد این نسخه جدید را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال