احتمالاً اندروید ۱۵ با قابلیت ارسال پیامک ماهواره‌ای عرضه می‌شود

با توجه به اینکه نسخه بتای اخیر اندروید ۱۴ صفحه ای تحت عنوان Satellite Messaging را همراه دارد می‌توان نتیجه گرفت احتمالاً اندروید ۱۵ با قابلیت ارسال پیامک ماهواره‌ای عرضه می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل قصد دارد در نسخه بعدی سیستم عامل موبایلی خود قابلیت ارسال پیامک از طریق ارتباط […]

با توجه به اینکه نسخه بتای اخیر اندروید ۱۴ صفحه ای تحت عنوان Satellite Messaging را همراه دارد می‌توان نتیجه گرفت احتمالاً اندروید ۱۵ با قابلیت ارسال پیامک ماهواره‌ای عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل قصد دارد در نسخه بعدی سیستم عامل موبایلی خود قابلیت ارسال پیامک از طریق ارتباط ماهواره‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

طبق گزارشی که در این مورد توسط Android Authority  منتشر شده در نسخه بتای اندروید ۱۴ شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد گوگل قابلیت ارسال پیامک ماهواره‌ای را در سطح سیستم عامل به کاربران عرضه می‌کند. صفحه جدیدی تحت عنوان Satellite Messaging در این سیستم عامل وجود دارد که نشان دهنده تغییرات در نسخه اندروید ۱۵ خواهد بود.

با توجه به توضیحات موجود در این صفحه کاربران اپراتورهای واجد شرایط می‌توانند از طریق ماهواره به ارسال و دریافت پیام‌های متنی بپردازند. برای این کار دکمه‌ای قرار داده شده که پس از قرار گرفتن این ویژگی در دسترس کاربران می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین طبق توضیحات در صورتی که کاربران امکان اتصال به شبکه موبایلی را نداشته باشند این قابلیت به طور خودکار به ماهواره متصل شده و می‌تواند بهترین اتصال ممکن را در صورت صاف بودن آسمان برای کاربر ایجاد کند.

البته در این صفحه نشانه‌ای از اپراتورهای موبایل نبود اما احتمالاً در صورتی که روی قسمت بیشتر کلیک کنید به وب سایت تی موبایل هدایت خواهید شد. این شرکت مخابراتی پیش از این برای بهبود اتصال ماهواره‌ای در مناطق دور افتاده با اسپیس ایکس وارد همکاری شد. این ویژگی برای شرایط اضطراری و درمواقعی که امکان دسترسی به وای فای وجود ندارد مورد استفاده خواهد بود. همچنین کیفیت سیگنال دهی آن در مناطق محتلف جهان یکسان نبوده و ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی و یا وجود موانع فیزیکی در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال