Android 4.x پایداری بیشتری نسبت به iOS 7.1 دارد

اخیرا صحبت هایی کلیشه ای درباره آشفته بودن بازار سیستم عامل آندروید در مقابل پایداری استفاده از iOS رواج داشت، اما اعداد و ارقام جدید عکس این ادعا را ثابت می کنند. چندی پیش Crittercism  اعلام کرد که iOS 7.1 پایدارترین نسخه این سیستم عامل تا کنون بوده است، اما این ارقام به بزرگی و […]

اخیرا صحبت هایی کلیشه ای درباره آشفته بودن بازار سیستم عامل آندروید در مقابل پایداری استفاده از iOS رواج داشت، اما اعداد و ارقام جدید عکس این ادعا را ثابت می کنند. چندی پیش Crittercism  اعلام کرد که iOS 7.1 پایدارترین نسخه این سیستم عامل تا کنون بوده است، اما این ارقام به بزرگی و گستردگی آماری نبود که شرکت برای آندروید اعلام کرده است.

طبق پژوهشی که توسط موسسه Crittercism از 1 میلیارد کاربر موبایل انجام شده است iOS 7.1  پایدارترین نسخه این سیتم عامل تاکنون بوده است اما Android 4.x بیش از دوبرابر رتبه ی iOS 7.1 را کسب کرده است.

اطلاعات بیشتر در مورد این مقایسه را می توان از نمودارها و تصاویری بدست آورد که موسسه Crittercism برای توصیف نتایج پژوهش تهیه کرده است در ادامه مطلب با هم به بررسی بیستر این پژوهش بر پایه ی آمار رسمی این موسسه می پردازیم.

android

 

ios_002

 

response_002

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال