سونی از عرضه‌ی جهانی اندروید 5.0 برای خانواده‌ی Xperia Z3 خبر داد

اوایل ماه جاری بود که سونی، بروزرسانی اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی را برای Xperia Z3، Z3 Compact و Z3 Tablet و در قاره‌ی اروپا عرضه نمود. حالا این شرکت ژاپنی قصد دارد تا این بروزرسانی را در سایر کشورهای دنیا نیز عرضه نماید. پیشتر سونی اعلام کرده بود که قصد دارد تا شکل ظاهری اندروید 5.0 […]

اوایل ماه جاری بود که سونی، بروزرسانی اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی را برای Xperia Z3، Z3 Compact و Z3 Tablet و در قاره‌ی اروپا عرضه نمود. حالا این شرکت ژاپنی قصد دارد تا این بروزرسانی را در سایر کشورهای دنیا نیز عرضه نماید.

پیشتر سونی اعلام کرده بود که قصد دارد تا شکل ظاهری اندروید 5.0 را چندان تغییر ندهد، به همین دلیل، این بروزرسانی نیز شباهت زیادی به اندروید استوک داشته و سونی، دخالت زیادی در تغییر آن نداشته است و این بدان معناست که اعلانات جذاب در لاک‌اسکرین اندروید 5.0، امکانات امنیتی جدید و طراحی متریال آن، دست‌نخورده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با عرضه‌ی این بروزرسانی جدید امکان ذخیره‌سازی اپلیکیشن‌ها در کارت‌ حافظه جداشدنی MicroSD نیز وجود خواهد داشت.

هنوز زمان عرضه‌ی دقیق این بروزرسانی معلوم نشده، اما کسانی که به صورت مستقیم (بدون قرارداد با اپراتور خاص) گوشی‌هوشمند Z3 Compact را خریداری کرده‌ باشند، به زودی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. سونی اعلام کرده که گوشی‌های هوشمند Z2 و تبلت Z2 Tablet نیز از هفته‌ی آینده و بعد از اینکه پرچم‌داران فعلی این شرکت، این بروزرسانی را دریافت کردند،می‌توانند طعم اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی بچشند.

شما دوستان عزیز نیز می‌توانید به محض دریافت این بروزرسانی، در بخش نظرات، ویژگی‌های جدید آن را بیان نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال