آغاز عرضه اندروید 6.0.1 برای دستگاه‌های نکسوس؛ بیش از 200 شکلک جدید

شکلک‌ها بخشی جدانشدنی از دنیای امروزی اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بوده و می‌توانند صحبت‌های طولانی و خسته‌کننده را به دنیایی سراسر خنده تبدیل کنند. اما چه کسی فکرش را می‌کرد که روزی شرکت‌های بزرگ همچون اپل و گوگل بر سر معرفی شکلک‌های جدید و متنوع، بخواهند با یکدیگر رقابت داشته باشند؟ اخیرا اپل با عرضه‌ی iOS 9.1، […]

شکلک‌ها بخشی جدانشدنی از دنیای امروزی اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بوده و می‌توانند صحبت‌های طولانی و خسته‌کننده را به دنیایی سراسر خنده تبدیل کنند. اما چه کسی فکرش را می‌کرد که روزی شرکت‌های بزرگ همچون اپل و گوگل بر سر معرفی شکلک‌های جدید و متنوع، بخواهند با یکدیگر رقابت داشته باشند؟

اخیرا اپل با عرضه‌ی iOS 9.1، مجموعه‌ای جدید از شکلک‌ها را که به صورت اختصاصی برای این سیستم‌عامل طراحی شده‌اند را معرفی کرده که با استقبال بسیار خوبی نیز روبه‌رو شده‌اند. گوگل نیز به تازگی اعلام کرده بود که با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید از سیستم‌عامل اندروید، شکلک‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد که حالا این اتفاق نیز افتاده و گوگل به وعده‌ی خود عمل کرده است.

اینطور که گوگل از طریق حساب کاربری خود در شبکه‌ی اجتماعی Twitter اعلام کرده، هم‌اکنون اندروید 6.0.1 در حال عرضه برای دستگاه‌های نکسوس بوده و همراه با برطرف شدن باگ‌ها و اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی که این نسخه از سیستم‌عامل اندروید دارد، حدود 200 شکلک جدید نیز برای کاربران در نظر گرفته شده که می‌تواند بسیار جذاب باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال