اندروید نسخه 6 مارشملو 13 مهرماه عرضه خواهد شد

گوگل هفته‌ی آینده در مراسمی از دو نکسوس جدید خود به علاوه محصولاتی دیگر نظیر کروم‌کست رونمایی خواهد کرد. نکسوس 5X ساخته شده توسط ال‌جی و نکسوس هواوی موسوم به نکسوس 6P دو نکسوس جدید گوگل خواهند بود که بسیاری انتظار داشتند اندروید مارشملو را همزمان با معرفی این دو دستگاه، مشاهده کنند. بر اساس […]

گوگل هفته‌ی آینده در مراسمی از دو نکسوس جدید خود به علاوه محصولاتی دیگر نظیر کروم‌کست رونمایی خواهد کرد. نکسوس 5X ساخته شده توسط ال‌جی و نکسوس هواوی موسوم به نکسوس 6P دو نکسوس جدید گوگل خواهند بود که بسیاری انتظار داشتند اندروید مارشملو را همزمان با معرفی این دو دستگاه، مشاهده کنند.

بر اساس گفته‌های اپراتور کانادایی Bell، گوگل تاریخ 13 مهر را برای به‌روز‌رسانی دو نکسوس جدید خود به اندروید مارشملو انتخاب کرده؛ هر چند این تاریخ ممکن است هر لحظه تغییر کند.

همان‌طور که می‌دانید هر سال نکسوس‌های گوگل اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت می‌کنند. البته تاریخ 13 مهر ممکن است تنها برای کانادا معتبر باشد و احتمالا اندروید 6 برای دیگر کشورها از جمله آمریکا زودتر انتشار می‌یابد. در هر صورت، اندروید 6 تنها پس از چند روز از رونمایی دو نکسوس به صورت رسمی منتشر می‌شود.

اندروید مارشمالو که فعلا نسخه‌ی پیش نمایش آن برای سازندگان در دسترس است دارای ویژگی‌های جدیدی از جمله سیستم پرداخت اندروید، بهبود سرویس Google Now، پشتیبانی رسمی از حسگر اثر انگشت و اضافه شدن قابلیت جدیدی به بخش مدیریت باتری می‌باشد.

Android-6.0-Marshmallow-could-be-released-on-October-5-for-Nexus-5-and-Nexus-6

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال