نسخه‌ی بعدی از سیستم‌عامل اندروید، “مارشمالو” نام خواهد داشت

در خلال کنفرانس Google I/O 2015 بود که شرکت گوگل، نسخه‌ی جدید از سیستم‌عامل اندروید را با نام “Android M” معرفی نمود، اما از آن زمان ت به تازگی کمپانی گوگل با ساخت مجسمه‌ای جدید برای سیستم‌عامل اندروید در مکانی خارج از Mountain View، به صورت رسمی نسخه‌ی بعدی این سیستم‌عامل را مشخص کرد. و […]

در خلال کنفرانس Google I/O 2015 بود که شرکت گوگل، نسخه‌ی جدید از سیستم‌عامل اندروید را با نام “Android M” معرفی نمود، اما از آن زمان ت به تازگی کمپانی گوگل با ساخت مجسمه‌ای جدید برای سیستم‌عامل اندروید در مکانی خارج از Mountain View، به صورت رسمی نسخه‌ی بعدی این سیستم‌عامل را مشخص کرد. و حالا مشخص شده که حرف M که در چند ماه گذشته، بسیار در مورد آن شنیده‌ایم، به دسر فرانسوی “مارشمالو” مربوط می‌باشد.

هر چند افراد زیادی سعی کردند تا جلوتر نام این سیستم‌عامل را حدس بزنند، اما موفق نشدند. بسیاری نیز تصور می‌کردند که منظور از “M”، “میلک‌شیک” می‌باشد چرا که آن را در مراسم Google I/O 2015 و بر روی ساعت هوشمند آقای Dave Burke، معاون بخش مهندسی گوگل، مشاهده کرده بودند. البته شکی وجود ندارد که گوگل تنها به مشخص کردن نام اندروید بعدی خود بسنده نخواهد کرد و باید همین روزها، منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این مورد باشیم.

اینطور که به نظر می‌رسد، اندروید 6.0 مارشمالو همراه با نسل جدید تلفن‌های سری نکسوس عرضه خواهد شد و هم‌اکنون نیز به صورت کامل در اختیار کمپانی‌های ال‌جی و هوآوی قرار گرفته است. همچنین به محض انتشار این گوشی‌ها، باید شاهد عرضه‌ی اندروید 6.0 برای گوشی‌های نکسوس 6 و 5 نیز باشیم. در مورد ورژن این سیستم‌عامل یعنی “6.0” نیز، باید بگوییم که این موضوع به صورت رسمی توسط Android Developers Blog اعلام و در نسخه‌ی جدید SDK سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است. این موضوع می‌تواند به توسعه‌دهندگان کمک کند تا نسخه‌ی جدید اپلیکیشن خود را برای سازگاری کامل با اندروید 6.0 مارشمالو، از همین حالا آماده کنند.

هنوز هیچ زمان مشخصی برای عرضه‌ی این سیستم‌عامل مشخص نشده، اما مشخص شدن نام این نسخه نیز به بسیاری از شایعات پایان داده است!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال