اندروید 6 مارشمالو حالا روی 0.5 درصد دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است

آخرین آمار منتشر شده در خصوص نسخه 6.0 سیستم‌عامل محبوب اندروید، حاکی از این است که در حال حاضر حدود 0.5 درصد از دارندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی موفق به دریافت این نسخه و به‌روزرسانی گوشی خود شده‌اند که این میزان در مقایسه با رقم 0.3 درصدی ماه گذشته، 67 درصد افزایش داشته است. میزان 0.3 […]

آخرین آمار منتشر شده در خصوص نسخه 6.0 سیستم‌عامل محبوب اندروید، حاکی از این است که در حال حاضر حدود 0.5 درصد از دارندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی موفق به دریافت این نسخه و به‌روزرسانی گوشی خود شده‌اند که این میزان در مقایسه با رقم 0.3 درصدی ماه گذشته، 67 درصد افزایش داشته است. میزان 0.3 درصدی اندروید مارشملو در ماه گذشته به سهم قدیمی‌ترین نسخه اندروید یعنی Froyo از این آمار و ارقام بسیار نزدیک بود اما هم‌اکنون می‌توانیم بین این دو نسخه شاهد اندکی اختلاف باشیم. هرچند این مقدار به اندازه‌ای نیست که بتوان به آن افتخار کرد اما حقیقت این است که اوضاع می‌توانست بدتر از این نیز باشد.

Latest-Android-distribution-numbers-show-Marshmallow-inside-.5-of-Android-devices (1)

چنین به نظر می‌رسد که اندروید 6.0 به آرامی در حال رشد است. بد نیست بدانید که به‌روزرسانی اندروید 5.0 و اندروید 5.1 انرژی زیادی را از توسعه‌دهندگان اندروید گرفت و اندروید 5.0 (16.3 درصد) و اندروید 5.1 (13.2 درصد) به کمک هم توانستند 29.5 درصد از سیستم‌عامل‌های گوشی‌های اندرویدی را به تصاحب خویش در آورند. این در حالی است که نسخه نسل‌های قبلی اندروید آب‌نبات‌چوبی با سهم 36.6 درصدی که از گوشی‌های اندرویدی به خود اختصاص داده بود از اندروید 4.4 کیت‌کت بهره می‌برده است.

Latest-Android-distribution-numbers-show-Marshmallow-inside-.5-of-Android-devices

پس از کیت‌کت نسخه جیلی‌بین با 26.9 درصد منتشر شد که خود نسخه‌های 4.1.x،  4.2.x و 4.3. را شامل می‌شد. بدین ترتیب از فهرست نسخه‌های به‌روزرسانی اندروید نسخه Gingerbread (اندروید 2.3.3 و 2.3.7)، Ice Cream Sandwich (4.0.3 و 4.0.4) و Froyo (2.2) باقی می‌مانند که سهم گوشی‌های اندرویدی در حال اجرای این نسخه‌ها به ترتیب برابر با 3.4 درصد، 2.9 درصد و 0.2 درصد بوده است.

اندروید 6.0.1 نیز برای گوشی‌های نکسوس منتشر شده که تغییرات جزئی با خود به همراه خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال