آپدیت اندروید نوقا 7.1.2 حسگر اثرانگشت در بسیاری از دستگاه‎های نکسوس و پیکسل را از کار می‎اندازد

به نظر ما، بعد از مشکلات متعددی که در گذشته وجود داشته است، گوگل بایستی زمان کافی به این قضیه اختصاص دهد که به‎روزرسانی‎های جدید اندروید به طور کامل فاقد باگ باشند. تعداد بیش از حدی از کاربران گوشی‎های نکسوس و پیکسل بعد از نصب آپدیت‎های ارائه‎ شده‎ی گوگل برای اندروید مشکلات فراوانی را گزارش […]

به نظر ما، بعد از مشکلات متعددی که در گذشته وجود داشته است، گوگل بایستی زمان کافی به این قضیه اختصاص دهد که به‎روزرسانی‎های جدید اندروید به طور کامل فاقد باگ باشند. تعداد بیش از حدی از کاربران گوشی‎های نکسوس و پیکسل بعد از نصب آپدیت‎های ارائه‎ شده‎ی گوگل برای اندروید مشکلات فراوانی را گزارش داده بودند.

متاسفانه، غول دنیای اینترنت دوباره اشتباه خود را تکرار کرده است چون به‎روزرسانی اندروید 7.1.2 نوقا باعث از کار انداختن حسگر اثرانگشت در گوشی‎های هوشمند پیکسل و نکسوس می‎شود. در حال حاضر، مشخص نیست که این مشکل گسترده یا در حد اندک است.

در هر صورت، گوگل بایستی قبل از تلاش برای پیدا کردن یک راه‎حل، باگ را شبیه‎سازی کند. خوشبختانه، کاربران نکسوس و پیکسل متعددی هستند که برای شکایت‎های خود به انجمن‎های کاربری محصولات گوگل رجوع و اعلام کرده‎اند که بعد از آپگرید به اندروید 7.1.2 نوقا حسگر اثرانگشت گوشی آن‎ها کار نمی‎کند.

حتی بعد از آن‎که آن‎ها تمامی اثرات انگشت ذخیره شده بر روی گوشی را پاک و فکتوری ریست انجام داده‎اند، باز هم این سنسور مجددا عملکرد خود را از سر نگرفته است.

در حال حاضر، این مشکل هم گوشی‎های هوشمند Pixel و Pixel XL و هم‎چنین Nexus 5X و Nexus 6P را تحت‎تاثیر قرار داده است. دلیل این مشکل هنوز مشخص نشده است و هیچ راه‎حلی برای دوباره به کار انداختن آن وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال