اندروید و Chrome OS با هم ادغام نخواهند شد

طی ماه‌های اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر ادغام دو سیستم‌عامل اندروید و کروم به گوش رسیده و گوگل نیز به عنوان کدنویس اصلی این دو سیستم‌عامل به طور رسمی چنین خبری را تایید نکرد. Hiroshi Lockheimer، معاون بخش سیستم‌عامل‌های اندروید و کروم به طور رسمی اعلام کرد که گوگل قصد ندارد هیچ یک از سیستم‌عامل‌های […]

طی ماه‌های اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر ادغام دو سیستم‌عامل اندروید و کروم به گوش رسیده و گوگل نیز به عنوان کدنویس اصلی این دو سیستم‌عامل به طور رسمی چنین خبری را تایید نکرد. Hiroshi Lockheimer، معاون بخش سیستم‌عامل‌های اندروید و کروم به طور رسمی اعلام کرد که گوگل قصد ندارد هیچ یک از سیستم‌عامل‌های مورد اشاره را با یکدیگر ادغام کند.

وی در آخرین پادکست خود در جواب اینکه آیا این دو سیستم‌عامل با یکدیگر ادغام خواهند شد یا خیر بیان کرد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و گوگل تاکنون چنین برنامه‌ای را در ذهن خود ایجاد نکرده است. او همچنین بیان کرد که این دو سیستم‌عامل، سیستم‌عامل‌هایی موفق در دنیای تکنولوژی به حساب می‌آیند و گوگل سعی می‌کند تا هر دو سیستم‌عامل از یکدیگر منفعت ببرند. بنابراین، شاید دو پلتفرم اندروید و کروم هرگز با یکدیگر ادغام نشوند اما می‌توان انتظار داشت که طی سال‌های آینده این دو سیستم‌عامل با یکدیگر تعامل بسیار بهتری را داشته باشند.

در نتیجه، با قاطعیت هرچه تمام می‌توانیم بگوییم که ادغام دو سیستم‌عامل مورد اشاره تقریبا رخ نخواهد داد و گوگل به جای ادغام این دو سعی می‌کند تا این دو سیستم‌عامل را در ارتباط با یکدیگر نگه‌دارد. به عنوان مثال، به تازگی امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی بر روی سیستم‌عامل کروم دیده شده و شاید در آینده ویژگی‌های بیشتری از اندروید به کروم و برعکس به کار گرفته شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال