قابلیت ورود به اپلیکیشن‌های اندروید بدون نیاز به پسورد به‌زودی به این پلتفرم اضافه می‌شود

در این بازه‎ی زمانی از فن‎آوری، از نظر هر فردی که یک نوع شخصیت دیجیتالی دارد، زندگی ممکن است کاملا راحت ولی از طرف دیگر کاملا چالش‎برانگیز نیز باشد. در نظر بگیرید که افراد باید برای حساب‎های گوناگونی که دارند پسوردهای زیادی را به یاد بسپارند و بعضی از این رمز عبور‎ها نیاز به ترکیبی […]

در این بازه‎ی زمانی از فن‎آوری، از نظر هر فردی که یک نوع شخصیت دیجیتالی دارد، زندگی ممکن است کاملا راحت ولی از طرف دیگر کاملا چالش‎برانگیز نیز باشد. در نظر بگیرید که افراد باید برای حساب‎های گوناگونی که دارند پسوردهای زیادی را به یاد بسپارند و بعضی از این رمز عبور‎ها نیاز به ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک به همراه کاراکترهای خاص و عدد دارند. ولی به نظر می‎رسد که اپلیکیشن‎های اندرویدی قبل از پایان امسال با پایان دوران به یادسپاری پسورد روبرو می‎شوند.

پروژه‎ی چرتکه (Abacus) گوگل که در ابتدا در کنفرانس I/O 2015 گوگل معرفی شد، نشان‎دهنده‎ی یک سیستم هوشمند تعیین هویت بود که قادر به بررسی نحوه‎ی تایپ، سوایپ، حرکت و گفتار افراد است. به عبارت دیگر، این سیستم تعیین هویت ویژه گفته می‎شود که بدون نیاز به پسورد یا تطبیق اثرانگشت دسترسی به اپلیکیشن‎ها را به کاربر می‎دهد.

به نظر می‎رسد که پروژه‎ی چرتکه قبل از این‎که امسال به پایان برسد در اختیار توسعه‎دهندگان اندروید برای بررسی قرار خواهد گرفت و اگر همه چیز به شکل عالی و بی‎نقصی پیش برود، باید طلوع این قابلیت را غروب دوران پسوردها برای اپلیکیشن‎ها بدانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال