امسال فروش اپلیکیشن‎های اندرویدی از iOS بیشتر خواهد بود

App Annie شرکتی است که آمار پلت‎فرم‎های مختلف اپلیکیشن‎ها را دنبال می‎کند. این شرکت تحلیلی برای سال 2017 اعلام کرده است که برای اولین بار فروش اپلیکیشن‎های اندرویدی از iOS بیشتر خواهد بود. این فروش شامل درآمد حاصل از فروش اپ‎استورهای شخص‎ثالث اندروید همانند با اپ‎استور آمازون و Galaxy apps سامسونگ می‎شود. با نگاه به […]

App Annie شرکتی است که آمار پلت‎فرم‎های مختلف اپلیکیشن‎ها را دنبال می‎کند. این شرکت تحلیلی برای سال 2017 اعلام کرده است که برای اولین بار فروش اپلیکیشن‎های اندرویدی از iOS بیشتر خواهد بود. این فروش شامل درآمد حاصل از فروش اپ‎استورهای شخص‎ثالث اندروید همانند با اپ‎استور آمازون و Galaxy apps سامسونگ می‎شود. با نگاه به این تخمین، App Annie اعلام می‎کند که پلی‎استور گوگل امسال 42 میلیارد دلار درآمد خواهد داشت و درآمد حاصل از فروش اپلیکیشن‎ها در دیگر استورها 36 میلیارد دلار خواهد بود. در نتیجه این شرکت پیش‎بینی می‎کند درآمد حاصل از فروش اپلیکیشن‎های اندرویدی امسال 78 میلیارد دلار باشد در حالی‎که مقدار پیش‎بینی شده برای اپ‎های iOS برابر با 60 میلیارد دلار است.

اگر ا‎پ‎استورهای شخص‎ثالث اندروید را در نظر نگیریم، اپ‎استور اپل به فروش بیشتر خود به نسبت پلی‎استور گوگل تا سال 2021 با یک تفاوت 20 میلیارد دلاری ادامه خواهد داد. برای این بازه‎ی زمانی 5 ساله، شرکت مذکور یک رشد سالیانه‎ی 18 درصدی در فروش کل اپلیکیشن‎ها پیش‎بینی می‎کند. منطقه‎ی اقیانوسیه بیشترین حجم تقاضا هم برای اپلیکیشن‎های اندرویدی و هم iOS را به خود اختصاص می‎دهد. پس از آن قاره‎ی آمریکا و اروپا، منطقه‎ی خاورمیانه و آفریقا قرار می‎گیرند.

آیا اندروید پس از امسال به درآمدزایی بیشتر خود به نسبت iOS ادامه خواهد داد؟ اندروید بیشترین سهم سیستم‎عامل‎های موبایل در جهان را به خود اختصاص داده است و هرساله با رشد بیشتری روبرو می‎شود. البته بدون توجه به درآمدزایی بیشتر هر پلت‎فرم، بایستی گفت که iOS همواره برای توسعه‎دهندگان اپلیکیشن خود به نسبت اندروید سود بیشتری به همراه آورده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال