دو گوشی اندرویدی نوکیا با نمایشگر 2K و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی شد

شایعات و خبرهای جدید حاکی از آن است که شرکت نوکیا در حال برنامه ریزی به منظور طراحی و تولید دو گوشی هوشمند جدید می‌باشد. براساس گزارشات کسب شده این گوشی‌های هوشمند جدید قرار است با نام برند نوکیا به بازارهای فروش عرضه گردند. این واقع این گوشی‌ها تحت نظارت بخش موبایلی شرکت نوکیا با نام HMD […]

شایعات و خبرهای جدید حاکی از آن است که شرکت نوکیا در حال برنامه ریزی به منظور طراحی و تولید دو گوشی هوشمند جدید می‌باشد. براساس گزارشات کسب شده این گوشی‌های هوشمند جدید قرار است با نام برند نوکیا به بازارهای فروش عرضه گردند. این واقع این گوشی‌ها تحت نظارت بخش موبایلی شرکت نوکیا با نام HMD global Oy قرار خواهند گرفت. بخش فنلاندی HMD Global Oy  در تاریخ 18ام ماه می کار خود را شروع کرد. این بخش درست بعد از تصاحب بخش موبایلی شرکت نوکیا توسط مایکروسافت تاسیس شد. این بخش قرار است در آینده تحت برند نوکیا در زمینه توسعه بخش موبایلی فعال باشد.

nokia

اما در مورد این دو گوشی هوشمند باید گفت که به تازگی اطلاعات آنها به بیرون درز کرده است. هر دو این گوشی‌های هوشمند دارای ابعاد متفاوت به یکدیگر هستند. یکی از آنها دارای نمایشگری 5.2 اینچی بوده و دیگری صفحه نمایشی با ابعاد 5.5 اینچ خواهد داشت. هر دو نمایشگر از دقت تصویر بالای 2K استفاده خواهند کرد. هر دو گوشی از لانچر Z به همراه نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید با نام نوقا به طور پیشفرض استفاده خواهند کرد.

براساس گزارشات منتشر شده هر دو گوشی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 شرکت کوالکام برخوردار بوده و بدنه هر دو آنها تماما از جنس فلز می‌باشد. علاوه بر آن هر دو گوشی مجوز IP68 را کسب کرده و از این رو درست همانند گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ در برابر نفوذ ذرات آب و گرد و غبار مقاومت خواهند کرد.

nokia2

جالب است بدانید که اخیرا خبرهایی نیز منتشر شده است مبنی بر این که یک گوشی هوشمند شرکت نوکیا از دوربین اصلی با دقت 22.6 مگاپیکسل برخوردار خواهد بود. به احتمال زیاد این نسخه یک مدل ویژه از این شرکت باشد که قیمت بسیار زیادی برابر با 500 دلار را در بر خواهد داشت. هم اینک در بازار گوشی‌های هوشمند، موردی که از یک تراشه اسنپدراگون 820 شرکت کوالکام به همراه نمایشگر 2K و قابلیت ضد آب بوده به همراه قیمت 500 دلاری برخوردار باشد ممکن است بتواند به احتمال بسیار زیاد پیروز این میدان باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال