گجت‌های اندرویدی سامسونگ، میزبان اپلیکیشن‌های مایکروسافت می‌شوند

دو شرکت بزرگ مایکروسافت و سامسونگ از امضای توافق نامه‌ای در راستای توسعه‌ی مشارکت‌های خود خبر دادند. بر اساس این توافق‌نامه، غول کره‌ای از این به بعد در تمام دستگاه‌هایش که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد، همچنین اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مایکروسافت را نیز به صورت پیش‌فرض نصب خواهد نمود. آخرین پرچم‌داران معرفی شده خانواده‌ی […]

دو شرکت بزرگ مایکروسافت و سامسونگ از امضای توافق نامه‌ای در راستای توسعه‌ی مشارکت‌های خود خبر دادند. بر اساس این توافق‌نامه، غول کره‌ای از این به بعد در تمام دستگاه‌هایش که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد، همچنین اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مایکروسافت را نیز به صورت پیش‌فرض نصب خواهد نمود.
آخرین پرچم‌داران معرفی شده خانواده‌ی گلکسی، یعنی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، از اپلیکیشن‌هایی نظیر “مایکروسافت وان نوت” و “اسکایپ” پشتیبانی خواهند کرد.

همچنین از دیگر دستاورد‌های توافق‌نامه توسعه مشارکت و همکاری بین این دو شرکت، می‌توان استفاده‌ی 100 گیگابایتی از فضای ذخیره‌سازی ابری “وان درایو” برای نگهداری و ذخیره فایل‌ها را نام برد. شرکت سامسونگ همچنین قرار است اسکایپ و سایر برنامه‌های کاربردی مایکروسافت را در نیمه اول سال جاری میلادی، روی برخی از تبلت هایش نصب کند.
کمپانی سامسونگ سرویس‌های مایکروسافت را برای مشتری‌های مختلف خود، در قالب دسته‌بندی‌های مجزا ارائه خواهد کرد. همچنین اپلیکیشن محبوب و کاربردی مایکروسافت آفیس در سه نسخه Business, Premium و Enterprise ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال