صفحه رسمی اندروید در اینستاگرام راه‌اندازی می‌شود

یکی از قوانین مهم در بازاریابی، رفتن به جاهایی است که مخاطبان در آنجا حضور دارند و امروزه نیز مخاطبان بیشتر وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی سپری می کنند. به همین دلیل است که تمام برندها در همه شبکه‌های اجتماعی از فیس‌بوک و اسنپ‌چت گرفته تا گوگل‌پلاس نفوذ پیدا کرده‌اند. البته مهمترین آن‌ها فیس […]

یکی از قوانین مهم در بازاریابی، رفتن به جاهایی است که مخاطبان در آنجا حضور دارند و امروزه نیز مخاطبان بیشتر وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی سپری می کنند. به همین دلیل است که تمام برندها در همه شبکه‌های اجتماعی از فیس‌بوک و اسنپ‌چت گرفته تا گوگل‌پلاس نفوذ پیدا کرده‌اند.

البته مهمترین آن‌ها فیس بوک، توییتر و اینستاگرام است که می‌توانید برندهای اصلی را در آن‌ها بیابید. بنابراین، گوگل نیز صفحه رسمی @Android در اینستاگرام راه‌اندازی کرده و شش تصویر با شعار “Hello World” منتشر کرده است. در واقع چهار تصویر و دو ویدئو است.

شما در این شش پانل اینستاگرام بسیاری از محصولات اندروید گوگل را مشاهده می‌کنید: گوگل پیکسل، دو نسخه از نکسوس 6P، پیکسل C، یک جفت ساعت هوشمند Android Wear، اندروید خودرو و اندروید پرداخت، و تعداد زیادی محصولات دیگر. به همه نسخه‌های اندروید اشاره نشده به جز دونات، جلی بینز، لالی‌پاپ، مارشمالو و نوقا.

در مورد برنامه‌هایی که گوگل برای صفحه اینستاگرام خود دارد و اینکه چگونه می‌خواهد در صفحه خود فعالیت کند، اطلاعی نداریم اما اگر مایل باشید این ضفحه را فالو کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال