تمرکز اصلی Android M بر روی عملکرد باتری و بهینه‌سازی رم خواهد بود

همانطور که مطلع هستید نسل جدید سیستم‌عامل اندروید، به زودی در کنفرانس I/O 2015 گوگل و با نام Andorid M معرفی خواهد شد. زمان زیادی به برگزاری این کنفرانس باقی نمانده که گوگل اطلاعاتی جدید از این سیستم‌عامل را در اختیارمان قرار داده است که نشان می‌دهد تمرکز اصلی این شرکت بر روی بهینه‌سازی حافظه‌ی […]

همانطور که مطلع هستید نسل جدید سیستم‌عامل اندروید، به زودی در کنفرانس I/O 2015 گوگل و با نام Andorid M معرفی خواهد شد. زمان زیادی به برگزاری این کنفرانس باقی نمانده که گوگل اطلاعاتی جدید از این سیستم‌عامل را در اختیارمان قرار داده است که نشان می‌دهد تمرکز اصلی این شرکت بر روی بهینه‌سازی حافظه‌ی RAM و همچنین بهبود عمکلرد باتری می‌باشد.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که گوگل به خوبی سعی کرده تا آن را کنترل کند، Google Play Services بوده که میزان مصرف باتری را بسیار افزایش می‌دهد اما با ظهور Andorid M، این موضوع به صورت کامل برطرف خواهد شد.

البته باید توجه داشته باشید که هفته‌ی آینده، تنها پیش‌نمایشی از این سیستم‌عامل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و نسخه2ی نهایی آن در ماه آگوست منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که شایعات قبلی نیز از پشتیبانی این سیستم‌عامل از سنسور اثر انگشت خبر داده بودند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال