اغلب گوشی‌های سونی کمتر از گوشی‌های نکسوس‌ کرش می‌کنند

آیا دانستن این موضوع که کدام‌یک از گوشی‌های سازندگان سریع‌تر به‌روزرسانی اندروید را دریافت کرده و یا اینکه کمتر از دیگر گوشی‌ها کرش می‌کنند جالب به نظر نمی‌رسد و این مسئله نمی‌تواند بر روی تصمیم شما برای خرید گوشی بعدی تاثیر بگذارد؟ گزارش جدید منتشر شده از موسسه‌ی Apteligent اطلاعات جالبی را در مورد سازندگان و گوشی‌های‌هوشمند در […]

آیا دانستن این موضوع که کدام‌یک از گوشی‌های سازندگان سریع‌تر به‌روزرسانی اندروید را دریافت کرده و یا اینکه کمتر از دیگر گوشی‌ها کرش می‌کنند جالب به نظر نمی‌رسد و این مسئله نمی‌تواند بر روی تصمیم شما برای خرید گوشی بعدی تاثیر بگذارد؟ گزارش جدید منتشر شده از موسسه‌ی Apteligent اطلاعات جالبی را در مورد سازندگان و گوشی‌های‌هوشمند در اختیار کاربران قرار داده و آن‌ها را از لحاظ مختلفی با یکدیگر مقایسه کرده که خواندن این اطلاعات خالی از لطف نیست.

براساس این گزارش، شرکت موتورولا سریع‌ترین به‌روزرسانی‌های اندروید را برای گوشی‌های خود منتشر می‌کند. بااین‌حال، موتورولا که حالا تحت هدایت لنوو رهبری می‌شود ممکن است به زودی این جایگاه را از دست بدهد چراکه سامسونگ به تازگی آپدیت‌های فراوانی را برای گوشی‌های خود عرضه کرده و همیشه سعی بر آن داشته تا گوشی‌های خود را به‌روز نگه دارد. البته در مناطق مختلف این آمار دچار تغییراتی می‌شود؛ به‌عنوان مثال از لحاظ به‌روزرسانی اندروید، سامسونگ در آمریکا و موتورولا در هند با فاصله‌ی زیادی نسبت به رقبای خود سریع‌تر هستند هرچند باتوجه به به‌روزبودن نکسوس‌های گوگل، این گوشی‌ از آمار حذف شده است.

شاید آمار بعدی کمی باعث تعجب شما شود؛ گوشی‌های ساخته شده توسط شرکت سونی بسیار کمتر از گوشی‌های نکسوس کرش می‌کنند و موتورولا از این لحاظ در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است. بنابراین می‌توان گفت که گوشی‌های دو شرکت یاد شده رابط کاربری مناسبی را دارند و احتمالا خیلی روان و بدون مشکل برنامه‌های مختلف را اجرا می‌کنند.

در این گزارش، میزان تراکم گوشی‌های‌هوشمند در کشورهای مختلف نیز بررسی شده است. حدود 90 مردم روسیه که از این لحاظ در رتبه‌ی اول قرار گرفته‌اند تنها 230 گوشی‌هوشمند منحصر‌به‌فرد را استفاده می‌کنند و بیشتر کاربران این کشور نیز گوشی زن‌فون 2 شرکت تایوانی‌تبار ایسوس را در دست می‌گیرند. کشورهای اوکراین، جمهوری چک و چین در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

بنابراین باتوجه به آمارهای ارائه شده، کدام گوشی‌هوشمند را باید خریداری کرد؟ پیشنهاد موسسه‌ی تحقیقاتی Apteligent نکسوس‌های بعدی گوگل است چراکه انتظار می‌رود نکسوس‌های بعدی گوگل رابط کاربری بسیار روانی داشته باشند و طبیعتا جدیدترین به‌روزرسانی‌های اندروید را زودتر از هر گوشی دیگر دریافت خواهند کرد اما در نهایت این شما هستید که تصمیم‌ نهایی را خواهید گرفت و گوشی مورد علاقه‌ی خود را انتخاب خواهید کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال