اندروید مارشملو برای گوشی گلکسی S5 Active عرضه شد

در حالی که هفته پیش شرکت گوگل به طور رسمی عرضه نسخه 7.0 سیستم عامل محبوب اندروید موسوم به نوقا را آغاز کرد، در این حین بعضی از گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر نیز این فرصت را پیدا کردند که به نسخه کمی قدیمیتر شرکت گوگل آپدیت شوند. گوشی هوشمند گلکسی اس 5 اکتیو یکی از آنها […]

در حالی که هفته پیش شرکت گوگل به طور رسمی عرضه نسخه 7.0 سیستم عامل محبوب اندروید موسوم به نوقا را آغاز کرد، در این حین بعضی از گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر نیز این فرصت را پیدا کردند که به نسخه کمی قدیمیتر شرکت گوگل آپدیت شوند. گوشی هوشمند گلکسی اس 5 اکتیو یکی از آنها است که هم اینک نسخه 6.0 اندروید موسوم به مارشملو برای آن ارائه شده است. شرکت مخابراتی AT&T این بروزرسانی‌ را برای گوشی‌های گلکسی اس 5 اکتیو سامسونگ موجود در منطقه ایالات متحده منتشر کرده است. جالب است بدانید که این گوشی 10 ماه پیش نسخه 5.1.1 اندروید موسوم به لالی‌پاپ را دریافت کرده بود.

اما در مورد این آپدیت جدید باید گفت که نام آن در بخش بروزرسانی MMB29M.G870AUCU2DPH2 خواهد بود و به منظور دانلود آن، تقریبا 900 مگابایت از حجم اینترنتی شما مصرف خواهد شد. هم اینک نسخه OTA این آپدیت به طور کامل ارائه شده است و از همین راه می‌توانید آن را از طریق گوشی هوشمند خود دانلود نمایید. این آپدیت نسخه 6.0 اندروید را برای نسخه SM-G870A گلکسی اس 5 اکتیو فراهم خواهد آورد که البته در کنار آن شاهد بروزرسانی امنیتی و همچنین ویژگی‌های مکالمه صوتی و تصویری شرکت AT&T از مسیر وای‌فای نیز هستیم (مربوط به ماه آگوست 2016).

در نهایت تغییرات بوجود آمده شامل موارد زیر خواهند بود:

نسخه 6.0 اندروید موسوم به مارشملو
Wi-Fi Calling
Video Calling
بروزرسانی‌های امنیتی جدید اندروید

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال