حالا اندروید 7.0، پیشنهاد مهاجرت کاربران از iOS به اندروید را می‌دهد

یکی از کاربران فروم مشهور Reddit بر روی دستگاه نکسوس P6 خود یک ریسک فکتوری انجام داد و به دنبال آن متوجه‎ی وجود گزینه‎ای جدید شد که برای اولین بار بر روی یک گوشی دارای سیستم‎عامل اندروید خام (اندرویدی که تغییر نیافته است) دیده می‎شود. باید البته قبول داشت که این قابلیت چیز جدیدی برای […]

یکی از کاربران فروم مشهور Reddit بر روی دستگاه نکسوس P6 خود یک ریسک فکتوری انجام داد و به دنبال آن متوجه‎ی وجود گزینه‎ای جدید شد که برای اولین بار بر روی یک گوشی دارای سیستم‎عامل اندروید خام (اندرویدی که تغییر نیافته است) دیده می‎شود. باید البته قبول داشت که این قابلیت چیز جدیدی برای اندروید نیست. شرکت‎های مهمی نظیر اچ‎تی‎سی و سامسونگ در گذشته گزینه‎ای برای مهاجرت کاربران از iOS به اندروید در گوشی‎های خود لحاظ کرده بودند.

جنبه‎ی مهم این خبر این است که گزینه‎ی مهاجرت از iOS به دنبال نصب نسخه‎ی پیش‎نمایش اندروید نوقا بر روی یک دستگاه نکسوس 6P به چشم می‎خورد. این گزینه شما را در ارتباط با وب‎سایتی قرار می‎دهد که در آن دستورالعمل‎هایی به منظور نشان دادن نحوه‎ی جابجایی اطلاعات شما از iOS به اندروید قرار گرفته است.

در واقع، این ابزار مهاجرت در واقع یک ابزار نیست. طبق چیزی که از این وب‎سایت به نظر می‎رسد، شما قادر به انتقال پیامک‎ها یا اکانت‎های ایمیل خود از دستگاه iOS که داشته‎اید با استفاده از شبکه‎ی وای‎فای یا یک کابل OTG نخواهید بود، برخلاف چیزی که در ابزار Smart Switch گوشی‎های سامسونگ دیده می‎شود.

در رابطه با ایمیل‎ها، دستورالعمل موجود در این وب‎سایت به شما می‎‎گوید “اپلیکیشنی برای خدمات ایمیل خود از گوگل‎پلی نصب کنید.” در رابطه با آی‎کلاد ایمیل می‎گوید “یک اپلیکیشن ایمیل نصب کنید که از اکانت‎های IMAP، POP3 و exchange پشتیبانی می‎کند.”

سپس یک یادآور دوست‎داشتنی به چشم می‎خورد که پیش از برداشتن سیم‎کارت خود و گذاشتن آن بر روی یک دستگاه اندرویدی iMessage را غیرفعال کنید.

انتقال ایمیل از iOS به اندروید

تمامی این راهنمایی‎ها به شما می‎گویند اپلیکیشن‎هایی را دانلود و از آن به منظور انتقال اطلاعات خود بر روی سرویس‎های گوگل استفاده کنید. به منظور انتقال فایل‎های موزیک، این دستورالعمل به شما می‎گوید که گوگل موزیک منیجر را بر روی کامپیوتر خود نصب و هرچیزی که در آی‎تیونز دارید را آپلود کنید. هم‎چنین، شیوه‎ی انتقال تصاویر با دانلود کردن اپلیکیشن Google Photos برای iOS و آپلود کل مجموعه تصاویر شما خواهد بود.

انتقال فایل های موزیک از iOS به اندروید

بنابراین در حقیقت، ابزاری برای انتقال دادن و مهاجرت وجود ندارد. تنها وب‎سایتی است که به افراد یادآوری می‎کند که آن‎ها می‎توانند از ابزار گوگل برای پشتیبان گرفتن از اطلاعات خود استفاده کنند. شاید این گزینه جایگاهی ذخیره شده برای یک اپلیکیشن مخصوص انجام این کار‎ها است که در آینده توسط گوگل عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال