حالا 1.4 میلیارد دستگاه، میزبان اندروید هستند

اگر پی‌گیر اخبار منتشر شده در تک‌نیوز باشید، مستحضر هستید که مراسم گوگل از دقایقی پیش آغاز شده است. غول دنیای فناوری، علاوه بر معرفی دو نکسوس جدید خود این خبر را نیز اعلام کرد که تاکنون 1.4 میلیارد دستگاه میزبان سیستم‌عامل اندروید هستند. آمار اعلام شده، تنها دستگاه‌های فعال را شامل می‌شود. منظور از […]

اگر پی‌گیر اخبار منتشر شده در تک‌نیوز باشید، مستحضر هستید که مراسم گوگل از دقایقی پیش آغاز شده است. غول دنیای فناوری، علاوه بر معرفی دو نکسوس جدید خود این خبر را نیز اعلام کرد که تاکنون 1.4 میلیارد دستگاه میزبان سیستم‌عامل اندروید هستند. آمار اعلام شده، تنها دستگاه‌های فعال را شامل می‌شود. منظور از دستگاه‌های فعال، آن دسته از گجت‌هایی هستند که در طی 30 روز گذشته مورد استفاده کاربران قرار گرفته‌اند.

آخرین بار گوگل در ماه ژوئن سال 2014 آمار 1 میلیاردی خود را اعلام کرده بود. آمار اعلام شده، تعداد دستگاه‌های اندرویدی فروخته شده را نشان نداده، بلکه تعداد دستگاه‌هایی که در ماه گذشته فعال بوده‌اند را نشان می‌دهد.

از دیگر آمارهای منتشر شده توسط گوگل می‌توان به آمار 1 میلیاردی استفاده کنندگان از گوگل‌پلی نیز اشاره کرد. بر اساس این اطلاعات، طی 30 روز گذشته حدود 1 میلیارد نفر وارد فروشگاه آنلاین گوگل پلی شده و از این فروشگاه اینترنتی استفاده کرده‌اند. بنابراین می‌توان این نتیجه را گرفت که 400 میلیون نفر نیز به دلایل خاصی از گوگل‌پلی استفاده نمی‌کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال