تاریخ عرضه Android O برای آخر تابستان تایید شد

دیو بروک، نایب رئیس بخش مهندسی اندروید گوگل، تاریخ رسمی عرضه‎ی اندروید O را اعلام کرد. بنابر گفته‎ی او، ظاهرا نسخه‎ی جدید اندروید “در اواخر تابستان” پس از خروج از مرحله‎ی بتای ارائه می‎شود، تنها دو ماه پس از این‎که گوگل یک نسخه‎ی پیش‎نمایش از این نرم‎افزار را برای توسعه‎دهندگان عرضه کرد. Android O قرار […]

دیو بروک، نایب رئیس بخش مهندسی اندروید گوگل، تاریخ رسمی عرضه‎ی اندروید O را اعلام کرد. بنابر گفته‎ی او، ظاهرا نسخه‎ی جدید اندروید “در اواخر تابستان” پس از خروج از مرحله‎ی بتای ارائه می‎شود، تنها دو ماه پس از این‎که گوگل یک نسخه‎ی پیش‎نمایش از این نرم‎افزار را برای توسعه‎دهندگان عرضه کرد.

Android O قرار است با خود قابلیت‎های هیجان‎انگیزی به همراه آورد مانند حالت تصویر در تصویر، نقطه‎های نوتیفیکیشن، بهینه‎سازی برای عملکرد/ عمر باتری، حالت بی‎نظیر Autofill و موارد متعدد دیگر.

شاید این سوال مطرح شود که چه دستگاه‎هایی ابتدا اندروید O را دریافت خواهند کرد. دو گوشی Pixel و Pixel XL در راس لیست قرار دارند اما نکسوس 5X، نکسوس 6P، نکسوس پلیر و تبلت Pixel C نیز در روز عرضه‎ی این نسخه از اندروید یا اندکی بعد از آن، به‎روزرسانی می‎شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال