اندروید O قابلیت یک نوار پیشرفت برای نشان دادن میزان پیشرفت نصب فایل‎های APK را خواهد داشت

نسخه‎ی بعدی سیستم‎عامل اندروید یعنی Android O قابلیت‎های متعدد و جدیدی خواهد داشت که کم‎کم اطلاعات مربوط به تمامی آن‎ها فاش می‎شود. آخرین اطلاعات در این خصوص به وجود یک نوار مفید پیشرفت میزان نصب اشاره می‎کنند که به کاربر کمک خواهد کرد متوجه شود نصب یک فایل APK چه مدت زمان طول خواهد کشید. […]

نسخه‎ی بعدی سیستم‎عامل اندروید یعنی Android O قابلیت‎های متعدد و جدیدی خواهد داشت که کم‎کم اطلاعات مربوط به تمامی آن‎ها فاش می‎شود. آخرین اطلاعات در این خصوص به وجود یک نوار مفید پیشرفت میزان نصب اشاره می‎کنند که به کاربر کمک خواهد کرد متوجه شود نصب یک فایل APK چه مدت زمان طول خواهد کشید.

به یاد داشته باشید که این قابلیت به دنبال نصب فایل‎های APK از منابع شخص‎ثالث و نه در گوگل پلی‎استور، به چشم خواهد خورد چون فروشگاه اپ گوگل در حال حاضر این ویژگی را دارد.

قابلیت جدید دیگری که در مقایسه با اندروید نوقا اضافه شده این است که یک دکمه‎ی کاملا مفید و جدید لغو به چشم می‎خورد که کاربر در میانه‎ی فرآیند نصب می‎تواند از آن استفاده کند.

به همراه بهبودهایی که گوگل در سیستم‎عامل خود برای بالا بردن عمر باتری انجام می‎دهد، این تغییرات کوچک نیز باعث افزایش تجربه‎ی کاربری خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال