اندروید بزرگ‌ترین رشد خود در بازار تلفن همراه در دو سال گذشته را تجربه می‌کند

شاید از نظر فنی پلتفرم محبوب اپل سریع‌تر و در برخی موارد امن‌تر نیز باشد اما از لحاظ آمار و ارقام این اندروید است که روزانه بر تعداد کاربرانش افزوده شده و سهم بیشتری را در بازارهای مختلف تجربه می‌کند. جدیدترین آمارهای منتشر شده از سه‌ماهه‌ی اول سال 2016 نشان می‌دهد که سیستم‌عامل محبوب گوگل […]

شاید از نظر فنی پلتفرم محبوب اپل سریع‌تر و در برخی موارد امن‌تر نیز باشد اما از لحاظ آمار و ارقام این اندروید است که روزانه بر تعداد کاربرانش افزوده شده و سهم بیشتری را در بازارهای مختلف تجربه می‌کند. جدیدترین آمارهای منتشر شده از سه‌ماهه‌ی اول سال 2016 نشان می‌دهد که سیستم‌عامل محبوب گوگل در کشورهای مطرح اروپایی که شامل بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا می‌شود شاهد رشد 7.1 درصدی بوده تا آمار استفاده کنندگان از این پلتفرم در کشورهای مذکور به 75.6 درصد برسد. این پیشرفت در آمریکا محسوس‌تر نیز بوده چراکه در این کشور شاهد افزایش 7.8 درصدی اندروید در دست کاربران بوده‌ایم تا به‌ طور کلی 65.5 درصد از استفاده‌کنندگان گوشی‌های هوشمند در این کشور از اندروید استفاده کنند؛ کشور چین هم یکی دیگر از کشورهای مطرح در استفاده از پلتفرم اندروید است که شاهد پیشرفت 6 درصدی بوده تا آمار استفاده‌کنندگان از این سیستم‌عامل در این کشور به 77 درصد برسد.

آمارهای منتشر شده همگی نشان از محبوبیت سیستم‌عامل اندروید دارند؛ برای مثال کشورهای اروپایی نام‌برده طی 2 سال گذشته هرگز شاهد چنین پیشرفت محسوسی نبوده‌اند. از طرفی دیگر کاهش آمار استفاده‌کنندگان از iOS و کوچ‌کردن کاربران ویندوزفون به اندروید همگی باعث شده‌اند تا اندروید به محبوب‌ترین سیستم‌عامل گوشی‌های‌هوشمند تبدیل شود؛ تازه اگر متنوع‌ بودن برند‌ها و گوشی‌های هوشمند با انواع و اقسام مشخصات فنی را نام نبریم. برای مثال در کشورهای فرانسه و ایتالیا، کاربران ویندوزفون مایکروسافت با خرید گوشی‌های میان‌رده‌ی شرکت‌های هوآوی و ایسوس روی به سیستم‌عامل اندروید آورده‌اند در حالی که در بریتانیا گوشی‌های میان‌رده‌ی سری J سامسونگ از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده‌اند.

آمارهای منتشر شده همگی حکایت از این موضوع دارند که پرچم‌داران شرکت‌های مختلف با کاهش فروش همراه بوده‌اند و اکثر کاربران میان‌رده‌هایی را ترجیح می‌دهند که دارای قیمتی مناسب باشد؛ هرچند گلکسی اس 7 سامسونگ با کسب عنوان پنجمین گوشی پرفروش در کشور آمریکا، جز گوشی‌های استثنا محسوب می‌شود. شاید یکی از دلایلی که اپل با گوشی میا‌ن‌رده‌ی آیفون SE برای اولین بار پای خود را وارد بازارهای مختلف کرد هم همین موضوع باشد چرا که تقاضای میان‌رده‌ها این روزها بسیار بیشتر از پرچم‌داران شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال