Android Studio 2.3 با دستیار لینک اپلیکیشن جدید و پشتیبانی از کپی و پیست متن ارائه شد

گوگل اخیرا نسخه‎ی جدید از Android Studio ارائه داده است تا خبر خوبی برای افرادی باشد که برای پلت‎فرم موبایل این شرکت اپلیکیشن می‎سازند چون در این نسخه موارد بسیاری بهبود یافته‎اند. Android Studio 2.3 جدید در تمامی محیط‎ توسعه‎ی یکپارچه (IDE) بهبودهایی بروز داده است. در بین این قابلیت‎هایی که در این نسخه به‎روزرسانی شده […]

گوگل اخیرا نسخه‎ی جدید از Android Studio ارائه داده است تا خبر خوبی برای افرادی باشد که برای پلت‎فرم موبایل این شرکت اپلیکیشن می‎سازند چون در این نسخه موارد بسیاری بهبود یافته‎اند.

Android Studio 2.3 جدید در تمامی محیط‎ توسعه‎ی یکپارچه (IDE) بهبودهایی بروز داده است. در بین این قابلیت‎هایی که در این نسخه به‎روزرسانی شده است گوگل به پشتیبانی از WebP برای تصاویر اپلیکیشن، هم‎چنین پشتیبانی از کتابخانه‎ی  ConstraintLayout و پلت ویجت در ادیتور لایه‎بندی اشاره می‎کند.

علاوه بر این، گوگل یک دستیار لینک اپلیکیشن جدید به نسخه‎ی جدید اضافه کرده است که بایستی به توسعه‎دهندگان کمک کند یک نمای بی‎نقص از URLهای خود در اپلیکیشن‎هایشان بسازند. هم‎چنین، توسعه‎دهندگان اندروید حال می‎توانند از دکمه‎های اجرای به‎روزرسانی شده برای اجرای فوری روانتر بهره ببرند.

در بین قابلیت‎های جدید، پشتیبانی از کپی / پیست متن برای افرادی دیده می‎شود که اپلیکیشن‎های خود را با شبیه‎ساز اندروید محک می‎زنند. این قابلیت خاص به دنبال میزان تقاضای بالایی که داشته است اضافه شده و حالا در تعامل با API سطح 19 (اندروید کیت‎کت 4.4) و بالاتر تصاویر سیستم شبیه‎ساز x86 Google API قرار دارد.

تغییرات زیادی در این نسخه به چشم می‎خورد مانند وجود گزینه‎ای به منظور جستجوی ویزارد آیکون متریال، اجرای فوری تغییر ایجاد شده در UI، ساختن حافظه‎موقتی (cache) به همراه موارد دیگر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال