کاربران اندروید به زودی قادر خواهند بود به اعلان‌های دریافتی خود از طریق رایانه مبتنی بر ویندوز 10 پاسخ دهند

مایکروسافت در رویداد Build که هفته‌ی گذشته برگزار شد اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند ویژگی را در ویندوز 10 اضافه کنند که توسط آن کاربران قادر خواهند بود به اعلان‌های دریافتی خود در گوشی اندرویدی از طریق رایانه مبتنی بر ویندوز 10 پاسخ دهند. این امکان که توسط برنامه‌ی کورتانا فراهم خواهد شد می‌تواند ویژگی‌های […]

مایکروسافت در رویداد Build که هفته‌ی گذشته برگزار شد اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند ویژگی را در ویندوز 10 اضافه کنند که توسط آن کاربران قادر خواهند بود به اعلان‌های دریافتی خود در گوشی اندرویدی از طریق رایانه مبتنی بر ویندوز 10 پاسخ دهند. این امکان که توسط برنامه‌ی کورتانا فراهم خواهد شد می‌تواند ویژگی‌های جالبی را به ویندوز 10 اضافه کند. براین اساس، کاربران به زودی می‌توانند به اعلان‌های دریافتی خود در اندروید از طریق ویندوز 10 پاسخ دهند و حتی در صورت نیاز به پیام‌های دریافتی جواب داده و با شخص مورد نظر تماس برقرار کنند.

به گفته‌ی مایکروسافت این ویژگی در به‌روزرسانی عظیمی که قرار است تابستان امسال منتشر شود اضافه خواهد شد. متاسافانه کاربران iOS فعلا به این زودی‌ها نباید منتظر چنین ویژگی در ویندوز 10 باشند چرا که سیستم‌عامل اپل از پیچیدگی‌های فراوانی برخوردار است و به این راحتی‌ها نمی‌توان از آن در پلتفرم‌های دیگر استفاده کرد.

هنوز تاریخ رسمی زمان منتشر شدن به‌روزرسانی تابستانی ویندوز 10 مشخص نشده اما انتظار می‌رود 29 جولای این به‌روزرسانی منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال