گجت‌های پوشیدنی اندروید، گوشی مفقود‌شده شما را پیدا می‌کنند

گم کردن و یا به سرقت رفتن تلفن همراه همیشه یکی از دغدغه‌های بزرگ کاربران بوده است. چک کردن مسیر رفت و آمد و دنبال گوشی گشتن، اساسا یک روش قدیمی و البته پرکاربرد است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی توجیهی ندارد. اگر باتری گوشی شما به اندازه کافی شارژ داشته باشد، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌هایی […]

گم کردن و یا به سرقت رفتن تلفن همراه همیشه یکی از دغدغه‌های بزرگ کاربران بوده است. چک کردن مسیر رفت و آمد و دنبال گوشی گشتن، اساسا یک روش قدیمی و البته پرکاربرد است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی توجیهی ندارد. اگر باتری گوشی شما به اندازه کافی شارژ داشته باشد، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌هایی از شرکت ها و تولید کننده‌های برتر تکنولوژی نظیر اپل، گوگل یا مایکروسافت، باعث می‌شود تا گوشی سرقت شده یا گم شده‌ی شما زنگ بخورد و شما را اگر در آن حوالی باشید مطلع کند به شرط آنکه سایلنت نباشد. راه دیگر آن ارتباط با گوشی از طریق کامپیوتر یا استفاده از یک گوشی دیگر برای برقراری ارتباط با گوشی مفقود شده است که به طبع این روش‌ هم مزایا و معایب خود را دارد. اما گوگل با گجت‌های پوشیدنی اندروید خود به تازگی یک راه ساده‌تر برای این ماجرا پیشنهاد کرده است. در واقع اپدیت جدید اندروید wear گوگل به شما این امکان را می‌دهد که در صورت مفقود شدن گوشی، به دستبند یا ساعت هوشمند اندرویدی خود فرمان داده تا گوشی شما را پیدا کند. کافیست اپلیکیشن ردیاب را فعال کرده و فرمان “Ok, Google. Start. Find my phone” را صادر کنید. اپلیکیشن پس از یافتن گوشی شما، علاوه بر اعلام موقعیت مکانی، گوشی را در بلندترین حالت ولوم صدا قرار می‌دهد و گوشی شروع به زنگ زدن خواهد کرد.

می‌توان این قابلیت جدید گجت‌های گوگل را به روزرسانی اپلیکیشن Sharp Key Finder یا نسخه جدید آن دانست با این تفاوت که نیاز به نصب اپلیکیشن اضافی یا پرداخت پول نیست. فقط سعی کنید ساعت هوشمند یا دستبند اندرویدی خود را گم نکنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال