پشتیبانی Android Wear از وای‌فای و فرمان‌های حرکتی

اخیرا شرکت اپل از اولین ساعت هوشمند خود، اپل واچ، بطور رسمی رونمایید کرد. ساعتی که طبق گفنه‌های پیشین اپل، باعث هیجان طرفداران این کمپانی خواهد شد. همچنین اخیرا جدالی میان گجت‎های پوشیدنی شروع شده است و در این میان، کمپانی گوگل در وبسایت یوتیوب خود، با انتشار ویدئویی از سیستم عامل اندروید‌‎ور،  به تمسخر اپل […]

اخیرا شرکت اپل از اولین ساعت هوشمند خود، اپل واچ، بطور رسمی رونمایید کرد. ساعتی که طبق گفنه‌های پیشین اپل، باعث هیجان طرفداران این کمپانی خواهد شد. همچنین اخیرا جدالی میان گجت‎های پوشیدنی شروع شده است و در این میان، کمپانی گوگل در وبسایت یوتیوب خود، با انتشار ویدئویی از سیستم عامل اندروید‌‎ور،  به تمسخر اپل واچ و طراحی و سخت‌افزار آن پرداخته است. پس هم اینک بروزرسانی جدید اندروید‎ ویئر بر اساس ویژگی‌های رابط کاربری اپل واچ خواهد بود و احتمال پشتیبانی از WIFI بهمراه بلوتوث در نسخه جدید آن، زیاد خواهد بود.

این خبر از منبعی با نام “knowledgable with Android Wear’s product road map” منتشر شده است که هم اکنون با وبسایت Verge درحال همکاری است. بسیاری از دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید‌ ور به WIFI داخلی مجهز هستند و بروزرسانی جدید اندروید، به احتمال زیاد، تنها اصلاحات نرم‌افزاری کوچکی خواهد بود.

در این بروزرسانی، به همراه دریافت بعضی تغییرات در WIFI، بروزرسانی کوچکی نیز در بخش رابط کاربری ساعت هوشمند شکل خواهد گرفت که پیدا کردن برنامه‌ها و مخاطبان را آسان‌تر خواهد کرد. این اعمال، توسط فرمان‌های حرکتی-محوری جدید شکل خواهد گرفت. بر اساس اطلاعات منتشر شده، با حرکت مچ دست به سمت عقب یا جلو، در میان اعلانات حرکت خواهید کرد. پس بجای استفاده از انگشت برای حرکت کردن در میان بخش‌ها، از حرکت سریع مچ دست به اطراف استفاده می‌شود.

چیزی که احتمال آن زیاد است، فروش بسیار زیاد اپل واچ بخاطر ویژگی‌های منحصر به فرد آن است. در حالی که ساعت‌های مجهز به اندروید ور، پیشرفت محسوسی را در آمار فروش کسب نکردند. ساعت‌های هوشمند مجهز به اندروید ور، به احتمال زیاد، با دریافت این بروزرسانی می‌توانند فروش خوبی را تجربه کنند. البته شاید در ابتدا تکان دادن مچ دستتان، کمی احمقانه بنظر برسد، اما از نظر کاربردی که این فرمان‌های حرکتی دارند، مطمئنا در آینده کاربرپسند‌تر خواهند بود.

بنظر شما آیا ساعت‌های هوشمند با دریافت این بروزرسانی اندروید ور، فروش بهتری را خواهند داشت یا نه؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال