شایعه: اندروید 7.0 نوقا، یکم شهریور معرفی می‌شود

ماه گذشته بود که ایوان بلس،‌ افشاگر بزرگ و مشهور دنیا تکنولوژی اعلام کرد که نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا قرار است در ماه آگوست به طور رسمی توسط گوگل معرفی گردد. همان طور که احتمالا می‌دانید تا به امروز تقریبا نیمی از این ماه میلادی طی شده است و هنوز خبری […]

ماه گذشته بود که ایوان بلس،‌ افشاگر بزرگ و مشهور دنیا تکنولوژی اعلام کرد که نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا قرار است در ماه آگوست به طور رسمی توسط گوگل معرفی گردد. همان طور که احتمالا می‌دانید تا به امروز تقریبا نیمی از این ماه میلادی طی شده است و هنوز خبری از معرفی رسمی این نگارش از سیستم عامل اندروید نیست.

اما جالب است بدانید که بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی یکی از اپراتورهای مخابراتی کانادایی به نام Telus، گوشی‌های نکسوس 6پی هواوی و نکسوس 5ایکس ال‌جی قرار است در تاریخ 22ام ماه آگوست به طور رسمی به اندروید نوقا ارتقا پیدا کنند. یعنی درست دوشنبه آینده؛ بنابراین نتیجه می‌گیریم که صحبت‌های این افشاگر در مورد زمان معرفی رسمی نسخه جدید اندروید درست بوده است.

Android 7.0 Nougat

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، اطلاعات منتشر شده از اپراتور ذکر شده کاملا قابل تایید خواهد بود. البته ممکن است باز هم این بروزرسانی جدید با کمی تاخیر ارائه شود اما در هر صورت تا پایان هفته آینده می‌توانیم این نگارش جدید را بر روی تمامی گوشی‌های پشتیبانی کننده از آن ببینیم. درهر صورت احتمالا به منظور ارائه نسخه ota می‌بایست کمی صبور بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال