حالا اندروید روی 88 درصد از گوشی‌های هوشمند جهان جا خوش کرده است

بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط شرکت تحقیقات بازار Strategy Analytics، سهم بازارهای جهانی گوشی‌های هوشمند اندرویدی در Q3 2016، از 1/84 درصد  به  88 درصد رسید.   ios اپل بخشی از سهم بازار خود را از دست داده و سهام آن از 6/13 درصد Q3 سال گذشته به 1/12 درصد کاهش یافت. حال […]

بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط شرکت تحقیقات بازار Strategy Analytics، سهم بازارهای جهانی گوشی‌های هوشمند اندرویدی در Q3 2016، از 1/84 درصد  به  88 درصد رسید.

gsmarena_001

 

ios اپل بخشی از سهم بازار خود را از دست داده و سهام آن از 6/13 درصد Q3 سال گذشته به 1/12 درصد کاهش یافت. حال که صحبت در مورد فروش‌ گوشی‌های هوشمند است باید بگوییم که گوشی‌های اندروید هر سال با افزایش فروش و رشد 3/10 درصدی مواجه هستند. درحالی که ios با کاهش 2/5 درصدی روبرو شده است.

Neil Mawston، مدیر اجرایی مرکز Strategy Analytics بیان داشت: «این پیشرفت اندروید به خاطر هزینه‌ای است که برای رقابت با پلتفرم‌های رقیب می‌پردازد. اپل بازی را به اندروید واگذار کرده است و سهام آن به 12 درصد در Q3 2016 در جهان افت داشته است و این با توجه به عملکرد ضعیف آن در چین و آفریقا می‌باشد».

«بلک‌بری و ویندوزفون مایکروسافت با توجه به تغییرات استراتژیک رسما ناپدید شده‌اند، در حالی که Tizen و سایر سیستم عامل‌های نوظهور به علت سبد محصول محدود و پشتیبانی متوسط از توسعه، رو به افول هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال