گوشی اندرویدی جدید اندی رابین در بنچمارک GFXBench رویت شد

اندی رابین که از او به اسم پدر اندروید یاد می‎کنند، در حال کار بر روی ساخت یک گوشی اندرویدی رده‎بالا بوده که به نسبت گوشی‎های آیفون اپل و پیکسل گوگل بهتر است. اخیرا تصاویر جزئی از این گوشی به بیرون منتشر شده است و شاهد حضور آن در بنچمارک Geekbench نیز بودیم. حال این […]

اندی رابین که از او به اسم پدر اندروید یاد می‎کنند، در حال کار بر روی ساخت یک گوشی اندرویدی رده‎بالا بوده که به نسبت گوشی‎های آیفون اپل و پیکسل گوگل بهتر است. اخیرا تصاویر جزئی از این گوشی به بیرون منتشر شده است و شاهد حضور آن در بنچمارک Geekbench نیز بودیم. حال این گوشی در بنچمارک GFXBench رویت شده است.

گوشی Essential FIH-PM1 (نام شرکتی که دستگاه را تولید می‎کند Essential Products است) گفته می‎شود یک نمایشگر 5.5 اینچی خواهد داشت. براساس نتایج بنچمارک GFXBench، این نمایشگر رزولوشن 1312 در 2560 پیکسل و نسبت تصویر 80:41 دارد، در مقایسه گوشی LG G6 با نسبت تصویر 82:41 (یا 18:9) دیده می‎شود. قطعا از چیپست اسنپ‎دراگون 835 با بهره‎مندی از یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 540 استفاده می‎شود. مقدار رم 4 گیگابایت و حافظه‎داخلی 16 گیگابایت است. امیدواریم که این گوشی در قالب مدل‎هایی با حافظه‎داخلی بیشتر نیز ارائه شود.

در بخش دوربین شاهد قرارگیری یک ماژول 12 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو هستیم. دوربین پشتی قابلیت فوکوس خودکار را طبق آمار GFXBench ندارد ولی از قابلیت NFC پشتیبانی می‎شود. سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 نیز از پیش نصب شده است.

گفته می‎شود این گوشی‎هوشمند به واسطه‎ی درگاهی که در گوشی قرار گرفته تعدادی قابلیت‎های ماژولی در اختیار کاربر می‎گذارد و این دستگاه می‎تواند ویژگی مشابه با لمس سه‎بعدی اپل داشته باشد.

شرکت فاکس‎کان کار سرهم کردن قطعات این دستگاه را برعهده دارد (بنابراین نام FIH در اسم این گوشی به معنای Foxconn International Holdings است) و در اواسط سال جاری میلادی برای عرضه آماده می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال