گروه حامی حیوانات از نورالینک برای مرگ ۱۵ میمون شکایت می کند

یک گروه حامی حقوق حیوانات طی اسناد معتبری که در اختیار دارد از نورالینک به دلیل مرگ حداقل ۱۵ میمون شکایت میکند. این گروه اسنادی در اختیار دارد که نشان می دهد این شرکت در آزمایشات خود از میمون های آزمایشگاهی استفاده کرده و در طول آزمایش موجب مرگ حداقل ۱۵ میمون شده است. به […]

یک گروه حامی حقوق حیوانات طی اسناد معتبری که در اختیار دارد از نورالینک به دلیل مرگ حداقل ۱۵ میمون شکایت میکند. این گروه اسنادی در اختیار دارد که نشان می دهد این شرکت در آزمایشات خود از میمون های آزمایشگاهی استفاده کرده و در طول آزمایش موجب مرگ حداقل ۱۵ میمون شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از نیویورک پست، نورالینک آزمایشاتی را روی ۲۳ میمون از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ انجام داده که طی آن به این حیوانات آسیب های زیادی وارد شده است. این آزمایشات در مرکزی در دانشگاه کالیفرنیا انجام گرفته و در این آزمایش حیوانات مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. به طوری که تنها در یک مورد انگشتان دست و پای یک میمون قطع شده و سپس کشته شده است.

 یا در مورد دیگر با ایجاد حفره در جمجمه میمون کاشت الکترود در مغز و آزمایش هایی روی آن انجام گرفته است. در این جراحی عفونت های پوستی شدیدی برای میمون ایجاد شده که در نهایت مجبور به کشتن آن شدند. در این اسناد موارد دیگری مانند کاشت الکترود در مغز و بیهوش شدن آن بعد از چند روز خستگی و بی حالی و نفس نفس زدن ثبت شده است. در تمامی این موارد در نهایت حیوانات اتانازی شدند. این فرآیند برای رهای این حیوانات از درد انجام گرفته است.

جرمی بکام از کمیته پزشکی درمان‌های مسئولانه در مورد نورالینک و آزمایشات این مرکز گفته است: تمامی میمون ها در اثر کاشت تراشه در مغز دچار پیامدهای سلامتی بسیار جدی شدند به طوری که می توانیم بگوییم نورالینک در این آزمایشات تنها به معلول کردن و کشتن حیوانات پرداخته است. این گروه شکایتی را به صورت پیش‌نویس تنظیم کرده تا به وزارت کشاورزی ارسال کند.

در این شکایت نورالینک و دانشگاه کالیفرنیا به نقض 9 قانون فدرال در زمینه حمایت از حیوانات متهم شدند که همگی آنها در خلال این آزمایش ها انجام گرفته است. این در حالی است که نورالینک اعلام کرد قصد دارد به زودی مرحله آزمایش انسانی خود را آغاز کند. این موضوع باعث شده تا گزارش منتشر شده هراس انگیز تر به نظر برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال