ایرباد جدید انکر میتواند روی ضربان قلب نظارت کند

شرکت انکر از ایرباد جدید خود رونمایی کرد که قادر است روی ضربان قلب و سطح اکسیژن نظارت داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایرباد جدید شرکت Soundcore که زیرمجموعه انکر محسوب میشود جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده است. ایرباد لیبرتی ۴ یکی از محصولات معرفی شده است که قابلیت نظارت […]

شرکت انکر از ایرباد جدید خود رونمایی کرد که قادر است روی ضربان قلب و سطح اکسیژن نظارت داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایرباد جدید شرکت Soundcore که زیرمجموعه انکر محسوب میشود جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده است. ایرباد لیبرتی ۴ یکی از محصولات معرفی شده است که قابلیت نظارت روی ضربان قلب را خواهد داشت. این حسگر در هدفون گوش راست قرار دارد. همچنین می تواند سطح اکسیژن خون را اندازه گیری کند. در حین اندازه گیری نور قرمز رنگ از این هدفون ساطع میشود.

این هدفون قادر است از طریق بلوتوث به چند دستگاه متصل شود. از دیگر محصولات شرکت Soundcore ایربادهای مخصوص خواب است. این ایرباد به نام Sleep A10 دارای قابلیت مقابله با سرو صداست و به همین دلیل کاربران می توانند به راحتی با کمک آن به خواب بروند. این گجت صداهای تا ۳۵ دسی‌بل را حذف میکند. شرکت سازنده مدعی است این ایرباد دارای درایورهای پویا است که تولید آنها بر اساس فرکانس های پایین بوده است. قرارگیری آن درون گوش به نحوی است که حتی افرادی که به پهلو می‌خوابند نیز می توانند براحتی از آن استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال