آنر از جدیدترین گوشی خود از خانواده X مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ رونمایی کرد

گوشی X9 از ری برند آنر به عنوان جدیدترین گوشی این کمپانی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ با هدف عرضه به بازارهای جهانی معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین گوشی خانواده سری X آنر مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر 120 هرتزی است. این گوشی همان نسخه جهانی گوشی […]

گوشی X9 از ری برند آنر به عنوان جدیدترین گوشی این کمپانی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ با هدف عرضه به بازارهای جهانی معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین گوشی خانواده سری X آنر مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر 120 هرتزی است. این گوشی همان نسخه جهانی گوشی X30 است که سال گذشته با طراحی کمی متفاوت در بازار چین عرضه شده بود. طراحی اصلی این گوشی دقیقا همانند نسخه ی X30 است که شباهت زیادی به هواوی میت ۴۰ دارد .این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۸۱ اینچی از نوع LCD است که نرخ رفرش نمایشگر آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این گوشی میان رده در بخش جلویی نمایشگر خود میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در حفره بالا است.

در پنل پشتی نیز سه دوربین شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و 2 دوربین 2 مگاپیکسلی عمق سنج  و ماکرو قرار دارد که همگی آنها با یکدیگر در یک ماژول دایره ای قرار دارند. این ماژول به عنوان طراحی اصلی و متفاوت اکس ۹ نسبت به دیگر گوشی های این کمپانی محسوب می شود.

در این گوشی 8 گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به همراه یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی قرار داده شده است که می‌تواند از شارژ فوق سریع ۶۶ وات نیز پشتیبانی کند. با توجه به قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره دو بعدی، اسکنر اثر انگشت، پشتیبانی از وای فای Wi-Fi 802.11ac هنوز قیمت این گوشی میان رده برای بازار جهانی به طور دقیق مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال