گروه هکری انانیموس بنیانگذار توکن Terra را به افشاگری تهدید کرد

گروه هکری انانیموس طی ویدئویی بنیانگذار توکن Terra به نام دو کوون Do Kwon را به فاش کردن اسرار مربوط به فروپاشی ارزهای Terra (LUNA) و ارزهای TerraUSD (UST) و جرایم انجام شده توسط دو کوون تهدید کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدیو جدیدی از گروه هکری انانیموس منتشر شده که […]

گروه هکری انانیموس طی ویدئویی بنیانگذار توکن Terra به نام دو کوون Do Kwon را به فاش کردن اسرار مربوط به فروپاشی ارزهای Terra (LUNA) و ارزهای TerraUSD (UST) و جرایم انجام شده توسط دو کوون تهدید کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدیو جدیدی از گروه هکری انانیموس منتشر شده که در آن دو کوون بنیانگذار تو کن ترا به تخلفاتی که انجام داده و انتشار آن ها تهدید شده است. البته در این ویدئو نیز برخی تخلفات از جمله نقد کردن ۸۰ میلیون دلار در ماه از Luna و TerraUSD قبل از فروپاشی اشاره شده است. همچنین این گروه در این ویدئو مدعی شد دو کوون در سقوط استیبل کوین Basis Cash نیز نقش داشته است.

 سخنگوی این گروه هکری اعلام کرد این فرد در اواخر سال ۲۰۲۰ با نام مستعار ریک سانچز از طریق یک انیمیشن به نام ریک اند مورتی توانست استیبل کوین Basis Cash را ایجاد کند. در قسمتی از ویدیو آمده است: دو کوون باید گوش کند زیرا متاسفانه برای آسیبی که ایجاد کرده هیچ راه دیگری باقی نمانده است. تنها می‌توانی نسبت به کارهایی که انجام داده ای پاسخگو باشی و بدانی که در کوتاه ترین زمان ممکن به دست عدالت خواهی افتاد.  انانیموس تمام تاریخچه کوون را از زمان ورود به فضای کریپتو بررسی کرده است تا همه چیز را درباره او بداند و برملا کند. در نهایت در مدت سیر نابودی تو دیگر جنایات نیز کشف خواهد شد.

 همچنین در این ویدئو انانیموس از دو کوون به دلیل داشتن تکنیک خودکار در شکست رقبا و منتقدان و رفتارهایی برای جلوگیری از شکست زیر سوال برد. پس از انتشار این ویدئو در یوتیوب بسیاری از کاربران نیز از تصمیم این گروه هکری استقبال کردند به طوری که سخنگوی این گروه به رابین هود امروزی نامگذاری شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال