هکرهای Anonymous صدها هزار سند حساس پلیس آمریکا را به سرقت بردند

هکرها توانستند صدها هزار فایل از دپارتمان پلیس و دفاتر اف‌بی‌آی در سراسر ایالات متحده را به سرقت ببرند. اکنون این هکرها اطلاعات لو رفته که شامل ایمیل ها، یادداشت های داخلی و اطلاعات شخصی ماموران پلیس است را منتشر کردند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Business Insider، […]

هکرها توانستند صدها هزار فایل از دپارتمان پلیس و دفاتر اف‌بی‌آی در سراسر ایالات متحده را به سرقت ببرند. اکنون این هکرها اطلاعات لو رفته که شامل ایمیل ها، یادداشت های داخلی و اطلاعات شخصی ماموران پلیس است را منتشر کردند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Business Insider، یک گروه هکری به نام DDoSecrets به همکاری گروه Anonymous اطلاعاتی با نام فایل BlueLeaks را افشا کرده اند که بخش اعظم این اسناد در مورد بیماری کووید ۱۹ و نحوه اشتراک گذاری این اطلاعات بین آژانس های اعمال قانون است. همچنین برخی از اسناد مربوط به تظاهرات جورج فلوید و نظارت بر توئیت های انتقادی می باشد.

هکرها این اطلاعات را از سرورهای وب سرویس Netsential سرقت کردند. این سرور وب طرف قرارداد با آژانس های اعمال قانون در آمریکاست. یک محقق امنیتی در مورد این اقدام هکرها می‌گوید: آنها پس از نفوذ به سرورهای یاد شده اطلاعات حساس را که بین دپارتمان‌های پلیس آمریکا به اشتراک گذاشته می شود سرقت کردند.

این اسناد فعالیت های پلیس فدرال آمریکا را در بخش های مختلف بازگو می کند. پلیس فدرال و دیگر آژانس‌های اعمال قانون پروفایل هایی که در توییتر تظاهرات را سازماندهی می کردند تحت نظر داشتند. در این اسناد توییت های کاربران در مورد تخریب اموال عمومی در ماه های قبل آمده است. همچنین این اسناد نشان می‌دهد که دپارتمان‌های پلیس اقداماتی مانند خالکوبی ها ،پلاکارد و اتومبیل معترضانی که به عنوان سازمان دهنده تظاهرات شناسایی می شوند را به اشتراک گذاشتند.

مسئله مهم در مورد بدرفتاری ماموران پلیس و یا شکایت های مردم از پلیس است که هیچ اسناد و مدارکی در این مورد وجود ندارد و این نشان دهنده این امر است که این دسته از اطلاعات به طور کل در دیتا سنتر ها جمع آوری نمی شوند. این گروه هک به دلیل نقش نداشتن در سرقت داده ها هویت خود را مخفی نگه داشته است. بنیانگذار این گروه Emma Best به در گفتگو با WIRED  گفته است که این اسناد توسط گروه معروف Anonymous به سرقت رفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال