یکی دیگر از تغییرات مهم توییتر سابق طبق نظر ایلان ماسک در راه است

شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق که اکنون تحت نظارت ایلان ماسک قرار دارد با یکی از تغییرات مهم دیگر همراه خواهد بود. این تغییرات به یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های این پلتفرم مربوط می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل ایکس قصد دارد از این پس مشاهده […]

شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق که اکنون تحت نظارت ایلان ماسک قرار دارد با یکی از تغییرات مهم دیگر همراه خواهد بود. این تغییرات به یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های این پلتفرم مربوط می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل ایکس قصد دارد از این پس مشاهده عمومی لایک‌ها را تغییر داده و از نظر کاربران پنهان کند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند محتوای دلخواه خود را بدون نگرانی از قضاوت عمومی لایک کرده و این موضوع می‌تواند باعث تشویق کاربران برای لایک بیشتر شود. این موضوع توسط یکی از مهندسان ایکس تایید شده و گفته شده است عمومی بودن لایک‌ها و دیدن آنها می‌تواند تشویق به رفتارهای نادرست باشد. در حالی که بسیاری از کاربران ممکن است به دلیل مسخره شدن یا حفظ چهره عمومی برخی از محتواهای دارای حاشیه را لایک نکنند. به همین دلیل خصوصی شدن لایک‌ها می‌تواند تشویقی برای این گونه از کاربران باشد. این در حالی است که لایک کردن محتواهای مورد نظر می‌تواند باعث شود تا الگوریتم بهتر برای کاربران عمل کند.

البته همچنان کاربران می‌توانند در تایم لاین تعداد لایک‌ها را مشاهده کنند. به این ترتیب در صورتی که فردی پستی را منتشر کند به عنوان نویسنده آن پست می‌تواند حساب‌هایی که پست مورد نظر را لایک کرده‌اند مشاهده کند. بنابراین کاربران در آینده امکان مشاهده بخش لایک‌ها را در پروفایل ایکس را نخواهند داشت. با این حال در صورتی که فرد خاصی را دنبال کنید پست‌های لایک کرده او ممکن است به شما نیز پیشنهاد داده شود.

به نظر می‌رسد این تغییر نسبت به دیگر تغییرات اعمال شده در شبکه اجتماعی ایکس بسیار منطقی‌تر است. زیرا کاربران می‌توانند لایک‌های خود را بدون ترس از قضاوت یا سرزنش شدن انجام داده و نسبت به این کار احساس راحتی بیشتری داشته باشند.