تصویر جدید وان‎پلاس 5 منتشر شد، خبری از درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری و خطوط آنتن نیست

تصویر دیگری از نمونه‎ی اولیه‎ی گوشی OnePlus5 به بیرون درز پیدا کرده است که به نسبت تصویر قبلی چند تفاوت مهم دارد. در تصویر جدید حال فلاش ال‎ای‎دی بین دو دوربین عقب و نه زیر آن‎ها قرار گرفته است. این فلاش مجددا از نوع ال‎ای‎دی دوتایی، دو رنگی است. خطوط آنتن هم‎چنین متفاوت هستند و […]

تصویر دیگری از نمونه‎ی اولیه‎ی گوشی OnePlus5 به بیرون درز پیدا کرده است که به نسبت تصویر قبلی چند تفاوت مهم دارد.

در تصویر جدید حال فلاش ال‎ای‎دی بین دو دوربین عقب و نه زیر آن‎ها قرار گرفته است. این فلاش مجددا از نوع ال‎ای‎دی دوتایی، دو رنگی است. خطوط آنتن هم‎چنین متفاوت هستند و در واقع به طور کلی دیده نمی‎شوند.

هم‎چنین تصویری از قسمت انتهایی گوشی منتشر شده است که همان‎طور که می‎توانید ببینید درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری در آن به چشم نمی‎خورد. بعد از نظرخواهی در توئیتر، شرکت وان‎پلاس به نظر می‎رسد نسبت به نادیده گرفتن درخواست طرفداران خود مردد بوده است. این امکان وجود دارد که این پورت به قسمت بالای گوشی انتقال داده شده است. جدا از درگاه مذکور، دو توری به جای یک توری، به چشم می‎خورد تا احتمال استفاده از اسپیکرهای استریو شکل گیرد.

با توجه به این‎که تصاویر مختلفی از نمونه‎های اولیه‎ی این گوشی منتشر شده، مشخص نیست که این شرکت چینی در نهایت تصمیم به استفاده از چه طراحی بگیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال