مشکلی دیگر در پیکسل واچ؛ مشاهده اثر سوختگی در صفحه نمایش

برخی از خریداران اولیه ساعت هوشمند گوگل اعلام کردند اثر سوختگی در نمایشگر این ساعت دیده میشود. پس از انتشار این اخبار گوگل این موضوع را رد کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالیکه زمان زیادی از معرفی و عرضه اولین ساعت هوشمند گوگل نمیگذرد، برخی کاربران از آن اعلام […]

برخی از خریداران اولیه ساعت هوشمند گوگل اعلام کردند اثر سوختگی در نمایشگر این ساعت دیده میشود. پس از انتشار این اخبار گوگل این موضوع را رد کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالیکه زمان زیادی از معرفی و عرضه اولین ساعت هوشمند گوگل نمیگذرد، برخی کاربران از آن اعلام نارضایتی داشته اند. در این ساعت از تراشه ای تقریبا قدیمی استفاده شده است. همچنین باتری آن نیز نسبت به رقبا چندان تعریفی ندارد. حاشیه های نمایشگر امولد این ساعت نیز نسبتا زیاد است بطوریکه باعث انتقاد کاربران از این طراحی شده بود.

گزارش های اخیر کاربران نیز مربوط به اثر سوختگی در پنل امولد این ساعت است. البته ایرادات دیگری نیز در این ساعت گزارش شده است. در ویدئویی که اخیرا یکی از کاربران در توییتر منتشر کرده است، مشاهده واچ فیس ها در زمان پیمایش سایر بخش های محیط کاربری همچنان ادامه دارد. البته 9to5Google نیز گزارشی در این مورد منتشر کرد که چنین مشکلاتی را نشان می دهد. این وبسایت به کاربران گفته است برای رفع این مشکل قابلیت نمایشگر همیشه روشن را برای ۳۰ دقیقه غیر فعال کنند.

گوگل در بیانیه ای اعلام کرد این اثر سوختگی روی نمایشگر بخاطر مشکل حفظ تصویر ایجاد شده است و سوختگی پنل امولد نیست. بنظر می‌رسد این شرکت باید با تغییر الگوریتم های نرم افزاری این مشکل را حل کند. با توجه به اینکه تنها یک هفته از عرصه این ساعت می گذرد، انتشار این گزارش ها نشان دهنده کامل نبودن این ساعت برای عرضه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال