گوشی VAIO با بهره‌گیری از ویندوز 10 موبایل به بازار می‌آید

سایت اخبار گوشی‎های هوشمند Moto G متوجه شده است که جدیدترین گوشی‎هوشمند رده بالا‎ی VAIO تاییدیه‎ی وای‎فای را به دست آورده است. این سایت با اعلام شماره مدل این گوشی یعنی VPU051C11N، اظهار داشته است که سیستم‎عامل آن ویندوز 10 خواهد بود و به همراه آن جزئیات اندک دیگری در رابطه با این گوشی مطرح […]

سایت اخبار گوشی‎های هوشمند Moto G متوجه شده است که جدیدترین گوشی‎هوشمند رده بالا‎ی VAIO تاییدیه‎ی وای‎فای را به دست آورده است. این سایت با اعلام شماره مدل این گوشی یعنی VPU051C11N، اظهار داشته است که سیستم‎عامل آن ویندوز 10 خواهد بود و به همراه آن جزئیات اندک دیگری در رابطه با این گوشی مطرح کرده است. حالا این گوشی تنها قبل از ارائه‎ی رسمی در بازار تنها نیاز به رد کردن آزمایش‎های FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) دارد.

گوشی VAIO با بهره‌گیری از ویندوز 10 موبایل به بازار می‌آید

منابع خبری بسیاری اشاره به گوشی به اسم Phone Biz دارند که اوایل امسال در بهمن ماه از آن به عنوان گوشی با بدنه‎ی آلومینیومی یاد شد. مشخصاتی از جمله یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن بالا، 3 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 16 گیگابایتی سبب شده است که افراد زیادی خواهان دست‎یابی به این دستگاه جدید دارای ویندوز 10 موبایل باشند.

طبق گفته‎ی وب‎سایت Moto G، یک تاییدیه‎ی Bluetooth SIG نیز اشاره به گوشی با شماره مدل VPU051C11N دارد.

گوشی VAIO

فرضیه‎ای که در دنیای موبایل وجود دارد این است که این اقدامات می‎تواند برنامه‎ای به منظور آوردن گوشی Phone Biz به یک بازار جهانی‎تر باشد. ولی با توجه به این‎که شرکت VAIO بعد از خبر این گوشی اعلام کرده ‎است که آن‎ها هیچ‎گونه قصدی مبنی بر ارائه‎ی این دستگاه در بازار ایالات‎ متحده نداشته‎اند، سبب می‎شود که فرضیات مربوط به نقشه‎های این شرکت قطعی نباشند.

اگر به خاطر داشته باشید همین سال گذشته بود که دستگاهی از این شرکت به اسم Quanta MTP8952 در تست‎های بنچمارک و آزمایش‎های مختلف ظاهر شد. در حقیقت، بنچکمارک GFX دستگاهی را نشان داد که از گوشی Phone Biz کوچکتر بوده و یک صفحه‎ی نمایش 4.7 اینچی داشته است.

با توجه به جزئیات اندکی که از تست وای‎فای به دست آمده، سخت است دقیقا بتوان گفت که این مدل همان گوشی Phone Biz یا Quanta است یا خیر. ولی با توجه به عرضه‎ی طبق انتظار گوشی جدید VAIO امکان این وجود دارد که یکی از آن‎ها باشد. البته، نیازی به گفتن نیست که تا زمانی که خبری رسمی اعلام نشود نمی‎توان به هیچ‎کدام از این فرضیات استناد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال