دستبند ضد جاسوسی مانع از شنود و ضبط صدا خواهد شد

دستبند ضد جاسوسی با ایجاد امواج فراصوتی از طریق 24 اسپیکر داخلی قادر است تمامی میکروفون های ضبط صدا را از کار بیندازد. محققان دانشگاه شیکاگو با ابداع این دستبند کارکرد ابزارهای جاسوسی مجهز به میکروفون را مختل خواهند کرد. با استفاده از خواص غیر خطی در آمپلی فایر داخلی این دستبند نویز فراصوتی منتشر […]

دستبند ضد جاسوسی با ایجاد امواج فراصوتی از طریق 24 اسپیکر داخلی قادر است تمامی میکروفون های ضبط صدا را از کار بیندازد. محققان دانشگاه شیکاگو با ابداع این دستبند کارکرد ابزارهای جاسوسی مجهز به میکروفون را مختل خواهند کرد. با استفاده از خواص غیر خطی در آمپلی فایر داخلی این دستبند نویز فراصوتی منتشر میشود و اصوات ضبط شده نیز تخریب خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، لوپز، طراح این گجت با هدف حفظ حریم خصوصی افراد آن را تولید کرده است. هدف ساخت آن بصورت دستبند، امکان حرکت آن است تا بتواند نقاط کور را نیز پوشش دهد. لوپز می گوید: این دستبند میتواند در حفظ حریم خصوصی شهروندانم کمک کند. برای گفتن حرف های خصوصی فقط کافیست تا این دستبند را روشن کنید.

بنظر می رسد این دستبند تخریب سیگنال به مرحله تولید انبوه خواهد رسید و قیمت تمام شده آن حدود 20 دلار خواهد بود. با توجه به قیمت آن، این دستبند برای افرادی که ترس از جاسوسی دارند مناسب خواهد بود. اگر چه استفاده از این دستبند در جلسات خصوصی مفید است اما استفاده از آن در مکان های عمومی مانع از عملکرد دیگر دستگاههای دارای میکروفون مانند گوشی خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال