AOC، نمایشگر 27 اینچی Q2778VQE را با زمان تاخیر 1 میلی ثانیه معرفی کرد!

بدون شک به همراه یک نمایشگر 27 اینچی با وضوح تصویر 2560×1440 پیکسل و تاخیر زمانی 1 میلی ثانیه و البته پنل TN، نه تنها انجام بازی های رایانه ای بلکه تماشای فیلم های مختلف نیز می تواند به یک سرگرمی برای بسیاری از افراد تبدیل شود! AOC که از بزرگترین تولید کنندگان نمایشگر ها […]

بدون شک به همراه یک نمایشگر 27 اینچی با وضوح تصویر 2560×1440 پیکسل و تاخیر زمانی 1 میلی ثانیه و البته پنل TN، نه تنها انجام بازی های رایانه ای بلکه تماشای فیلم های مختلف نیز می تواند به یک سرگرمی برای بسیاری از افراد تبدیل شود!

AOC که از بزرگترین تولید کنندگان نمایشگر ها می باشد، به تازگی نمایشگری 27 اینچی با وضوح تصویر WQHD را معرفی کرده است که نسبت تصویر آن 16:9 بوده و زاویه ی دید آن در حالت افقی، 170 درجه و در حالت عمودی، 160 درجه می باشد. یه گفته ی سازندگان، تاخیر زمانی این نمایشگر تنها 1 میلی ثانیه می باشد، اما این موضوع در چه زمانی می تواند موثر واقع شود؟

اگر در نمایشگر های قدیمی تر و یا نمایشگر های ساده تر بازار دقیق شوید، می توانید متوجه این موضوع شوید. به عنوان مثال، فیلمی را در نظر بگیرید که در آن، افراد و یا اشیا آن با سرعت زیادی جا به جا می شوند. اگر تاخیر زمانی نمایشگر بالا باشد، لبه های این افراد و یا اشیاء، حالتی “روح مانند” پیدا می کند و کمی تار می شود که این موضوع به دلیل تاخیر زمانی است. هر چه این میزان پایین تر باشد، میزان تارشدگی کمتر خواهد شد.

در کنار این موضوع، ورودی فوق سریع DisplayPort برای این نمایشگر در نظر گرفته شده است تا سرعت آن در حد امکان افزایش پیدا کند و به همین دلیل، تماشای فیلم ها در این نمایشگر فوق العاده خواهد بود.

AOC Unveils the Q2778VQE 27-inch WQHD Monitor 2

اما باید این موضوع را بدانید که بیشتر بودن میزان پیکسل های یک نمایشگر، تنها وضوح تصویر آن را افزایش نمی دهد، بلکه به این نمایشگر و سیستم عامل شما اجازه می دهد تا تعداد اپلیکیشن های بیشتری را به صورت همزمان در نمایشگر خود داشته باشید و ببینید! این موضوع به طراحانی که به صورت همزمان از چندین نرم افزار و برنامه استفاده می کند، کمک بسیار زیادی می کند و می تواند فوق العاده باشد.

این نمایشگر به نوعی برای تمامی حرفه ای ها ساخته شده است! به عنوان مثال، عکاسان می توانند در این نمایشگر به سادگی به جهت ویرایش و دستکاری کردن تصاویر خود افدام کنند و نیازی به زوم کردن تصاویر و تغییر اندازه ی عکس ها نداشته باشند، چرا که این نمایشگر 27 اینچی و وضوح تصویر آن نیز به حدی بالا می باشد که نیازی به این کار ها نباشد. از سوی دیگر، میزان روشنایی نمایشگر 27 اینچی Q2778VQE برابر با 350cd/m² می باشد که می تواند تصاویر را بسیار روشن تر از قبل نمایش دهد.

AOC Unveils the Q2778VQE 27-inch WQHD Monitor 3

علاوه بر اینکه این نمایشگر 27 اینچی، اجازه اتصال انواع دستگاه های مختلف را به خود می دهد، به جهت هر چه بهتر شدن راه های ارتباطی این نمایشگر، AOC سعی کرده است تا تمامی اتصال دهنده های HDMI، DisplayPort، DVI و D-Sub را در نمایشگر Q2778VQE قرار دهد. به همین جهت، برای وصل کردن چندین تلویزیون به صورت همزمان و یا متصل نمودن کنسول به آن، هیچ مشکلی برای کاربران نخواهد بود.

AOC در نمایشگر جدید خود از تمامی استاندارد های مصرف انرژی نیز بهره برده است که از میان آن ها می توان به Eco Mode و e-Saver اشاره کرد که سبب شده اند تا مصرف برق این نمایشگر تا حد امکان کمتر شود. همچنین این نمایشگر از مقررات سخت EnergyStar 6.0 و TCO نیز استفاده می کند تا علاوه بر داشتن مصرف برق پایین تر، تمامی استاندارد های ساخت در آن رعایت شود.

AOC Unveils the Q2778VQE 27-inch WQHD Monitor 4

قیمتی که توسط AOC اعلام شده است، 299GBP می باشد و این محصول، به همراه 3 سال وارانتی عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال