AOC از مانیتور UHD جدید خود موسوم به U2879VF رونمایی کرد؛ رزولوشن 4K

مانیتورهای UHD و 4K شاید بهترین محصولاتی باشند که از زمان امکان تعبیه چندمانیتور کنارهم برای داشتن یک تصویر به منظور رفع محدودیت اندازه و نمایش پیکسل‌ها، معرفی شده و به بازار آمدند. داشتن پیکسل‌های بیشتر در صفحه‌نمایش این امکان را به شما می‌دهد که چیزهایی بزرگ‌تری را روی نمایشگر ببنید و هنگامی که کار […]

مانیتورهای UHD و 4K شاید بهترین محصولاتی باشند که از زمان امکان تعبیه چندمانیتور کنارهم برای داشتن یک تصویر به منظور رفع محدودیت اندازه و نمایش پیکسل‌ها، معرفی شده و به بازار آمدند. داشتن پیکسل‌های بیشتر در صفحه‌نمایش این امکان را به شما می‌دهد که چیزهایی بزرگ‌تری را روی نمایشگر ببنید و هنگامی که کار ادیت و ویرایش تصاویر را انجام داده و مجبور می‌شود بزرگنمایی بیشتری روی تصویر انجام دهید، منطقه مکانی بیشتری را روی تصویر تحت کنترل خود داشته باشید، بدون اینکه نیاز باشد برای ویرایش عکس از نقطه به نقطه دیگری اسکرول کنید. تا این لحظه چندین مانیتور 4K به بازار عرضه شده‌اند ولی این بدان معنا نیست که ظرفیت بازار در این بخش تکمیل شده و جایی برای عرضه و رونمایی مانیتور جدید شرکت AOC با کیفیت و رزولوشن UHD 4K موسوم به U2879VF نخواهد بود.

U2879VF_side_to_right_liquid_design

مانیتور U2879VF این شرکت قادر است بیشتر از یک میلیارد رنگ (8 بیت FRC) را در قالب پنل TN خود با اندازه 28 اینچی (71.1 سانتی‌متر) و با رزولوشن 3840 در 2160 را به نمایش بگذارد. این ویژگی‌ها در کنار زمان پاسخ‌گویی فوق‌العاده پرسرعت 1 میلی‌ثانیه و پشتیبانی از Adaptive-Sync و امکان FreeSync تجربه فوق‌العاده‌ای را به ارمغان خواهند آورد. با اینکه رزولوشن 4K هنوز در ابتدای راه قرار دارد و فعلا در حد یک امکان کوچک در بازی‌های رایانه‌ای به‌شمار می‌رود، افرادی که از آن استفاده کرده و آن را تجربه کرده باشند، می‌دانند که این رزولوشن در هنگام دریافت ورودی تصاویر، کمتر تاخیر یا اصطلاحا lag را دارا است.

U2879VF_back

مانیتور جدید AOC از هر دو نوع پورت‌های اتصال جدید و قدیم برخوردار است به نحوی که هم دارای پورت‌های HDMI 2.0 و DisplayPort 1.2a+ بوده و هم پورت‌های DVI و D-Sub را پشتیبانی می‌کند. باید گفت که پورت HDMI 2.0 بسیار کیفیت بالایی داشته و افزایش پهنای باند تا 18 گیگابایت برثانیه، توانایی نمایش محتوا را تا 60 فریم بر ثانیه با رزولوشن 4K را به ارمغان آورده که این در کمتر مانیتوری از مانیتورهای موجود در بازار دیده شده است. همچنین این پورت HDMI با MHL نیز سازگار بوده و بر همین اساس هم به کاربر این امکان را خواهد داد که مستقیما از گوشی‌هوشمند یا تبلت خود، در حالی که باتری آن‌ها شارژ می‌شود، محتوا را روی مانیتور نمایش دهند.

از سوی دیگر AOC در مانیتور U2879VF تکنولوژی Flicker-Free را بکار برده تا در هنگام کار در بازه‌های زمانی طولانی با مانیتور، فشار کمتری به چشمان کاربر وارد شده و چشم کمتر خسته شود. یک ویژگی تصویر در تصویر (PBP) هم در این مانیتور تعبیه شده که امکان نمایش محتوا را از 2 منبع ورودی به مانیتور به صورت همزمان بتوان مشاهده کرد.

گفتنی است AOC قصد دارد تا این مانیتور قدرتمند خود را از ماه مارس با قیمتی در حدود £279.99 روانه بازار کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال