AORUS از یک کامپیوتر گیمینگ جدید شبیه به ایکس باکس رونمایی کرد

کمپانی آروس به عنوان زیرمجموعه ای از گیگابایت یک کامپیوتر گیمینگ جدید مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل معرفی کرد که طرح آن شبیه به ایکس باکس سری ایکس است. در این کامپیوتر از کارت گرافیک Nvidia RTX 3070  انویدیا استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از […]

کمپانی آروس به عنوان زیرمجموعه ای از گیگابایت یک کامپیوتر گیمینگ جدید مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل معرفی کرد که طرح آن شبیه به ایکس باکس سری ایکس است. در این کامپیوتر از کارت گرافیک Nvidia RTX 3070  انویدیا استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Wccftech ، شرکت AORUS کیس جدیدی را با سخت افزار پرقدرت معرفی کرده که طراحی آن شبیه کنسول نسل جدید مایکروسافت است. البته پیش از آن نیز شرکت H1 Mini-ITX یک کیس جدید با همین طرح مشابه معرفی کرده بود.

کمپانی گیگابایت که با محصولات خانواده برند BRIX در بازار کامپیوترهای کوچک فعالیت می کند نسل جدیدی از کامپیوتر Model S  را برای گیمر ها با طراحی مدرن معرفی کرده است.

کامپیوتر AORUS Model S در مدل قدرتمند خود دارای کارت گرافیک GeForce RTX 3070 با خنک کننده سفارشی گیگابایت و همچنین ۳۲ گیگابایت رم از نوع DDR5-4800، بهمراه درایو ذخیره سازی ۲ ترابایتی از نوع NVMe M.2 SSD Gen 4 عرضه می شود. یک پاور ۷۵۰ واتی نیز وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد.

کامپیوتر جدید گیگابایت به پورت هایی مانند HDMI، USB 3.2 Gen 2×2 Type-C، USB 3.2 Gen 2 Type-A، USB 3.2 Gen 1، USB 2.0 Type-A و درگاه SMA مجهز خواهد بود. ابعاد آن نیز کاملا مشابه ایکس باکس سری ایکس است. ارتفاع آن به حدود ۳۰۱ میلی متر می رسد. سیستم خنک کنندگی داخل بدنه کامپیوتر نیز شامل یک هیت سینک بزرگ مرکزی است که به صفحه مسی و چند لوله حرارتی متصل است.

 همچنین در آن از فن خنک کننده استفاده شده تا بتواند هوای داخل کیس را خارج کند. هنوز قیمت این کامپیوتر گیمینگ مشخص نشده است. احتمالاً دیگر کامپیوترهای سری مدل S نیز با پردازنده هایی شامل AMD Ryzen 9 5900X و کارت گرافیک RTX 3080 عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال