ظاهراً گوگل خودش اطلاعات و تصاویر گوشی پیکسل ۸ پرو را منتشر کرد

اخیرا ویدیویی از گوگل منتشر شده که در آن به ویژگی سنجش دمای بدن در گوشی های پیکسل ۸ پرو اشاره دارد. به نظر می رسد گوگل خودش این اطلاعات را به بیرون منتشر کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون چندین بار اطلاعات محرمانه و ویژگی های گوشی های گوگل […]

اخیرا ویدیویی از گوگل منتشر شده که در آن به ویژگی سنجش دمای بدن در گوشی های پیکسل ۸ پرو اشاره دارد. به نظر می رسد گوگل خودش این اطلاعات را به بیرون منتشر کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون چندین بار اطلاعات محرمانه و ویژگی های گوشی های گوگل به بیرون درز پیدا کرده است. گوگل نیز در این مورد چندان امیدوار کننده عمل نکرده است. بسیاری از نمونه های اولیه دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت پیش از رونمایی فاش شد. این اتفاق به نفع گوگل بوده و فاش شدن اطلاعات سخت افزاری پیش از رونمایی به گوگل کمک کرده تا به خوبی بتواند پرچمدار هایش را پیش از رونمایی مورد توجه قرار دهد. این شرکت اخیرا دو گوشی پیکسل ۷ و ۷ پرو را معرفی کرده است. اما هنوز اطلاعاتی در مورد پیکسل ۸ منتشر نشده است.

طبق گزارش های اخیر گوشی پیکسل ۸ پرو در یک ویدیو مشاهده شده که در آن به قابلیت سنجش دمای بدن در این گوشی اشاره میشود. طبق گزارش ورج، طراحی گوشی پیکسل ۸ در این ویدیو با رندرهای قبلی آن یکسان است. در پنل پشتی شاهد سه دوربین در پوشش شیشه ای و فلزی هستیم و احتمالا در سری جدید گوشی های پیکسل طراحی بدون حاشیه ارائه خواهد شد. در این ویدیو تر گوشی پیکسل برای اندازه گیری دمای بدن از طریق پیشانی استفاده میشود و این ویژگی می تواند آن را به درستی اندازه بگیرد.

به نظر می رسد اندازه گیری دمای بدن از طریق حسگر موجود در زیر فلش دوربین انجام میگیرد. همچنین برای استفاده از این ویژگی شیشه های محافظ نمایشگر نباید مورد استفاده قرار گرفته باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال