چیپست A10X اپل در بنچمارک Geekbench امتیاز بالایی کسب کرد

طبق اخباری که به گوش می‎رسد، اپل قصد دارد برای سال 2017 سه مدل جدید از آی‎پد پرو را وارد بازار کند. هر کدام از این تبلت‎ها دارای سیستم روی چیپ A10X اپل خواهند بود. طبق روندی که در گذشته از اپل دیده‎ایم، چیپستی که در آخرین آیفون اپل دیده می‎شود به صورت پیشرفته‎تر در […]

طبق اخباری که به گوش می‎رسد، اپل قصد دارد برای سال 2017 سه مدل جدید از آی‎پد پرو را وارد بازار کند. هر کدام از این تبلت‎ها دارای سیستم روی چیپ A10X اپل خواهند بود. طبق روندی که در گذشته از اپل دیده‎ایم، چیپستی که در آخرین آیفون اپل دیده می‎شود به صورت پیشرفته‎تر در آی‎پد نسل بعدی قرار خواهد گرفت. طراحان اپل این چیپست را نسخه‎ی “X” می‎نامند.

به عبارتی دیگر آی‎پدهای جدید دارای چیپست A10X خواهند بود. و از همین الان باید گفت با یک تراشه فوق‎العاده قدرتمند روبرو خواهیم بود. این چیپست در بنچمارک Geekbench، در بخش تک هسته موفق به کسب امتیاز 4236 و در بخش تست چند هسته امتیاز 6588 را به دست آورده است. این آمار از امتیازهای به دست آمده توسط چیپست A10 که به ترتیب در این دو بخش برابر با 3490 و 5580 بوده، بیشتر است. همان‎طور که می‎دانید A10 چیپست فعلی به شمار می‎رود که در گوشی‎های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس استفاده شده است. چیپست Apple A9X که توسط آی‎پد پرو اپل و آی‎پد پرو‎ اپل مدل 9.7 اینچی استفاده می‎شود به ترتیب در بخش‎های تک و چند هسته امتیازهای 3010 و 4990 را به دست آورده بود.

شایعه شده است که در بهار سال آینده باید انتظار رونمایی از سه مدل جدید آی‎پد پرو را داشته باشیم از جمله یک نسخه‎ی به‎روزرسانی شده از مدل 12.9 اینچی، یک مدل جدید از آی‎پد پرو 9.7 اینچی که نمایشگر بزرگتر 10.1 اینچی دارد و یک مدل جدید مینی آی‎پد پرو.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال