اپل اپلیکیشن اتوماسیون “Workflow” را خریداری می‎کند

زمانی که کاربران بخواهند برای کمک به خودکارسازی فعالیت‎ها و وظایف خاصی بر روی گوشی‎های از اپلیکیشن‎ها استفاده کنند، با چندین نمونه‎ی مختلف روبرو می‎شوند. یکی از این اپلیکیشن‎ها Workflow بوده که در سال 2014 ارائه شده و حال براساس گزارشی که وب‎سایت TechCrunch منتشر کرده است، به نظر می‎رسد که شرکت اپل این اپ را خریده است. برای […]

زمانی که کاربران بخواهند برای کمک به خودکارسازی فعالیت‎ها و وظایف خاصی بر روی گوشی‎های از اپلیکیشن‎ها استفاده کنند، با چندین نمونه‎ی مختلف روبرو می‎شوند. یکی از این اپلیکیشن‎ها Workflow بوده که در سال 2014 ارائه شده و حال براساس گزارشی که وب‎سایت TechCrunch منتشر کرده است، به نظر می‎رسد که شرکت اپل این اپ را خریده است.

برای آن‎دسته از افرادی که با Workflow و قابلیت‎های آن آشنا نیستند، باید بگوییم که کاربران عملا می‎توانند از این اپ برای انجام همه نوع کاری استفاده کنند. به عنوان مثال، این اپلیکیشن می‎تواند به کاربران در ایجاد فایل‎های گیف (تصاویر متحرک) از مجموعه تصاویر مختلف، یا بارگذاری تصاویر یک وب‎سایت، ترجمه‎ی مقاله‎ها، ارسال پست همزمان در چندین پلت‎فرم اجتماعی، محاسبه‎ی انعام‎ها و موارد متعدد دیگر کمک کند.

براساس گفته‎ی Ari Weinstein از شرکت مربوطه “ما از ملحق شدن به اپل بسیار هیجان‎زده هستیم. ما از همان ابتدا همکاری نزدیکی با اپل داشته‎ایم، از شروع آهسته‎ی شرکت‎مان در قالب دانشجویانی که در کنفرانس WWDC شرکت داشته‎اند گرفته تا توسعه و ارائه‎ی اپلیکیشن Workflow و موفقیت بی‎نظیر آن در اپ‎استور. ما بی‎‌صبرانه منتظر این هستیم که دستاورد خود را با موفقیت بیشتری در شرکت اپل همراه کنیم و در ارائه‎ی محصولاتی سهیم باشیم که تمامی کاربران در سطح جهان را تحت تاثیر قرار دهد.”

برنامه‎های اپل در رابطه با این اپ مشخص نیست و آیا این‎که این اپلیکیشن در آینده در iOS ادغام خواهد شد یا نه، اما فعلا به نظر می‎رسد اپل قصد دارد این اپلیکیشن را از طریق دانلود رایگان و iTunes App Store در اختیار عموم قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال