اپل شرکت Beddit را خریداری کرد

به نظر می‌رسد که اپل تمایل زیادی به دنبال کردن الگوی خواب کاربران دارد، چراکه بر اساس گزارش‌های منتشر شده این‌طور به نظر می‌آید که اپل شرکت Beddit را خریداری کرده است. این خبر توسط شرکت Beddit در بخش سیاست‌های شرکت نیز تایید شده است. اگر با شرکت Beddit آشنایی ندارید باید به شما بگوییم که […]

به نظر می‌رسد که اپل تمایل زیادی به دنبال کردن الگوی خواب کاربران دارد، چراکه بر اساس گزارش‌های منتشر شده این‌طور به نظر می‌آید که اپل شرکت Beddit را خریداری کرده است. این خبر توسط شرکت Beddit در بخش سیاست‌های شرکت نیز تایید شده است.

اگر با شرکت Beddit آشنایی ندارید باید به شما بگوییم که این شرکت تولید کننده‌ی سنسورهای الگوی خواب است و در این زمینه فعالیت بسیار قابل قبولی را از خود نشان داده است. برنامه‌ی Beddit با استفاده از سنسورهای این شرکت، الگوی خواب کاربران را بررسی کرده و بر روی آیفون یا ساعت‌هوشمند اپل منتشر می‌کند.

فعلا مشخص نیست که هدف شرکت شرکت برای خرید Beddit چه چیزی بوده، اما طبیعتا با توجه به سابقه‌ی این شرکت، اپل نیز تصمیم دارد تا در زمینه‌ی الگوی خواب فعالیت بیشتری را از خود نشان دهد. اپل با iOS 10 سیستم جدیدی را در برنامه‌ی Clock خود معرفی کرد تا بتواند کاربران خود را در این زمینه راضی نگه‌دارد اما با خرید شرکت مورد اشاره، به نظر می‌رسد برنامه‌های جدی‌تری را در ذهن خود دارد.

فعلا مشخص نیست که آیا تکنولوژی شرکت Beddit بر روی‌ آیفون‌ها یا حتی ساعت‌های‌هوشمند اپل به کار گرفته می‌شود یا خیر اما اگر در آینده، اپل در زمینه‌ی الگوی خواب پیشرفته‌تر از گذشته عمل کرد، جایی برای تعجب دیگر وجود نخواهد داشت. با این حال، همچنان کاربران آیفون و ساعت‌های‌هوشمند اپل می‌توانند برنامه‌ی الگوی خواب شرکت را با قیمت 150 دلار از اپ‌استور خریداری کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال