اپل به آمریکایی ها اجازه می دهد تا گوشی های خود را در خانه تعمیر کنند

اپل با در اختیار قرار دادن ابزار مورد نیاز و قطعات گوشی هایی مانند آیفون ۱۲ و آیفون 13 و SE به ساکنان آمریکا کمک می کند تا گوشی های خود را در خانه تعمیر کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه کاربران آمریکایی اکنون می توانند برای تعمیر گوشی های خود […]

اپل با در اختیار قرار دادن ابزار مورد نیاز و قطعات گوشی هایی مانند آیفون ۱۲ و آیفون 13 و SE به ساکنان آمریکا کمک می کند تا گوشی های خود را در خانه تعمیر کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه کاربران آمریکایی اکنون می توانند برای تعمیر گوشی های خود ابزار مورد نیاز و قطعات مربوط به گوشی‌های آیفون را مستقیماً از این شرکت بخرند. پروژه تعمیر سلف سرویس اپل در ایالات متحده آمریکا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 در این پروژه کلیه کاربران امکان تعمیر آیفون را در خانه خواهند داشت. طبق اعلام اپل در این پروژه بیش از دو هزار قطعه و ابزار جداگانه به کاربران فروخته خواهد شد. در حال حاضر پروژه تعمیر سلف سرویس تنها در ایالات متحده انجام می‌شود. اما احتمالاً کاربران دیگر کشورها نیز در آینده می‌توانند به این قطعات دسترسی پیدا کنند.

 اپل قصد دارد دستگاه‌های دیگری را نیز به این پروژه اضافه کند. برای خرید قطعات یدکی آیفون ها نیز کاربران به فروشگاه اپل به آدرس Self Service Repair مراجعه خواهند کرد. همچنین کلیه کاربرانی که قصد خرید ابزار ندارند می توانند از کیت های اجاره‌ای ابزار به مدت ۷ روز با پرداخت ۴۹ دلار استفاده کنند. اپل با تغییر در سیاست‌های شرکت خود پروژه تعمیر سلف سرویس را در اختیار کاربران قرار داده تا محدودیت های در دسترس نبودن قطعات کاهش یابد. به این ترتیب کاربران تنها از قطعات رسمی برای تعمیر آیفون استفاده می کنند. علاوه بر آن کاربران با اطمینان از تهیه قطعات اصل امکان خرید آن ها را به طور مستقیم از اپل خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال