اپل از مشترکین آی‎کلاد عذرخواهی می‎کند

آیا شما جزو کاربرانی هستید که اپل طی ایمیلی در هفته‎ی گذشته به اطلاع شما رساند که سرویس آی‎کلاد شما لغو شده است؟ شاید بهتر باشد یک مرتبه‎ی دیگر نیز صندوق پستی ایمیل خود را بررسی کنید. این شرکت ایمیل دیگری به این دسته از کاربران ارسال و بابت ایمیل اول عذرخواهی کرده است. ایمیل […]

آیا شما جزو کاربرانی هستید که اپل طی ایمیلی در هفته‎ی گذشته به اطلاع شما رساند که سرویس آی‎کلاد شما لغو شده است؟ شاید بهتر باشد یک مرتبه‎ی دیگر نیز صندوق پستی ایمیل خود را بررسی کنید. این شرکت ایمیل دیگری به این دسته از کاربران ارسال و بابت ایمیل اول عذرخواهی کرده است. ایمیل جدید با موضوع “تجدید طرح فضای ذخیره‎سازی آی‎کلاد شما” نشان می‎دهد که لغو حساب یک اشتباه بوده و اکانت آی‎کلاد شما به صورت خودکار دوباره تجدید می‎شود. ما بایستی اشاره کنیم که اکثر کاربران آی‎کلادی که با این اشتباه روبرو شده بودند از طرح 50 گیگابایتی آی‎کلاد استفاده می‎کردند.

تمامی کاربران این سرویس خبر مربوط به لغو اشتباه اکانت آی‎کلاد خود را دریافت نکرده‎اند. از برخی از مشترکین خواسته شده بود که به جای آن اطلاعات کارت اعتباری خود به‎روزرسانی کنند که این باور را برای بسیاری از افراد به وجود آورده بود دلیل این قضایا وجود باگی در سرورهایی است که اپل از آن‎ها برای تایید صلاحیت پرداخت‎ها با کارت اعتباری کاربر استفاده می‎کند.

چهارشنبه‎ی گذشته، برخی از کاربران آی‎کلاد هم‎چنین متوجه شدند که ایجاد هرگونه تغییر در اکانت‎ آن‎ها یا دسترسی به داده‎های آی‎کلاد از محیط آنلاین وجود ندارد. با توجه به این‎که اپل رسما از این اشتباه عذرخواهی کرده است، ما می‎توانیم فرض کنیم که اهالی کوپرتینو به این مشکلات خاتمه داده‎اند.

متن ایمیل اپل به شرح زیر است:

“تجدید طرح فضای ذخیره‎سازی آی‎کلاد شما.

شما به تازگی ایمیلی را به اشتباه دریافت کرده‎اید که نشان می‎دهد طرح فضای ذخیره‎سازی آی‎کلاد شما لغو شده است. 50 گیگابایت طرح ذخیره‎سازی آی‎کلاد شما از بین نرفته است و به صورت خودکار تجدید خواهد شد.

ما بخاطر هرگونه ناراحتی که ممکن است به وجود آمده باشد، عذرخواهی می‎کنیم. اگر هرگونه سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.”- نامه‎ای از اپل به مشترکین آی‎کلاد”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال