اپل استفاده از درگاه USB C را بدلیل تبعیت از قانون جدید اتحادیه اروپا تائید کرد

طی مصاحبه اخیر مدیر ارشد اپل با وال استریت ژورنال، این کمپانی به دلیل تبعیت از قانون جدید اروپا مجبور به حذف درگاه قدیمی لایتنینگ است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کریگ فدریکی و گرگ جازوباک، از چهره های معروف اپل در رویداد Tech Live 2022 در مصاحبه ای با وال استریت […]

طی مصاحبه اخیر مدیر ارشد اپل با وال استریت ژورنال، این کمپانی به دلیل تبعیت از قانون جدید اروپا مجبور به حذف درگاه قدیمی لایتنینگ است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کریگ فدریکی و گرگ جازوباک، از چهره های معروف اپل در رویداد Tech Live 2022 در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال شرکت کردند. در این مصاحبه جازویاک اعلام کرد اپل نیز مانند دیگر شرکت ها باید از قانون جدید اروپا تابعیت کند، به همین دلیل ناچار است درگاه USB C را جایگزین لایتنینگ کند.

تصویب لایحه جدید در اتحادیه اروپا از ماه ها پیش آغاز شده بود. در این لایحه عنوان شد از اواخر سال آینده تمامی گوشی های بازار تنها باید با درگاه USB Cعرضه شوند. گرگ جازویاک نیز در این مورد به وال استریت ژورنال گفت: تبعیت از قانون جدید اتحادیه اروپا بدیهی است و ما باید از آن تبعیت کنیم. با توجه با این موضوع آیفون ۱۵ اپل بدون پورت لایتنینگ و با درگاه USB C عرضه میشود.

در این مصاحبه، خبرنگار تلاش دارد تا اطلاعات بیشتری در مورد اضافه سنچدن این پورت به آیفون ها بصورت جهانی و جزئیتت آن اطلاعاتی کسب کند که جازویاک در پاسخ به آن گفته است: شما سعی می کنید مرا واردار کنید تا آینده را پیش بینی کنم. بسیاری از تحلیلگران تجهیز آیفون به USB C تنها برای اروپا را بعید می دانند.

اپل تلاش میکند تا قانون جدید اتحادیه را برای استفاده از درگاه جدید در آیفون ها نشان دهد در حالیکه سرعت زیاد و سازگاری گسترده این درگاه را نادیده بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال